Jump to content
Annons

Låtskrivare i Göteborg söker bollplank/samarbete


blom

Recommended Posts

Halloj,

Är ny, fräsch på låtskrivande... och har j-vligt kul :rolleyes: Spelar in hemma på datorn via cubase. Jag är ute efter någon i liknande situation att utbyta erfarenheter med (både cubase och låtskrivande) och ev samarbeta med - kanske som bollplank eller som början på ett band.

Jag håller på med klassisk pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Ska snart ladda upp mina demolåtar här på sajten (har spelat in 8 låtar).

Bakgrund: jag är 27 år, bor i Göteborg, spelat fiol sedan jag var 6 år gammal, spelat gitarr i 1,5 år och tonsäker på sång.

Jag har heltidsjobb så det handlar om samarbete vardagskvällar och helger.

Hoppas på svar!

/Markus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej Markusen!

Trummor? Spelar du det också?

Väntar spänt på kommande demos.

:rolleyes:

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.. jag är lite i samma situation som dig..har många musikervänner runtomkringmig.. men inga egentligen som är något bra på ljudteknik.. jag bor 2 mil norr om gbg.. och har spelningar solo ung 1-2 ggr /månad... skriver mycket men får sällan låtar klara då jag aldrg blir "nöjd" det slutar ofta med att jag överarbetar..behöver oxå ett bollplank och kanske även ny medmusikant??

Jag heter Björn,är 25 år.. Spelar gitarr sedan 10 år tillbaka..sångare i grund och botten... halvsatsar på musiken.. men kommer att utbilda nig till lärare undewr tiden.. äger f n en studio.. men komer troligen att flytta till nya lokaler då den luigger offside och oftast förblir outnyttjad eftersom jag tycker jag kan åstadkoma typ samma hemifrån..

Hör av dig..

MSN: bjornie@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...