Jump to content
Annons

Norton AntiVirus


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Får upp två meddelanden, varav ett är ett dödskallemärkt felmeddelande tre gånger VARJE gång jag sätter på datorn: Meddelande #1 säger: "Windows förbereder installationen." Meddelande #2 innebär: Norton AntiVirus stödjer inte System Repair. Var vänligen avinstallera det och installera det på nytt.

Nu är det bara ett problem... Norton AntiVirus medföljde datorn i 3 månader. När det gick ut förlängde jag det, genom att ladda ned det från deras sida för ca 800 SEK. Men jag har ingen fysisk produkt. En del andra företag som man laddat ned program ifrån har ju även skickat med en cd med den fysiska versionen som anlänt i brevlådan efter nån vecka. Den möjligheten hade inte Norton.

Hur gör jag nu?

😳

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Får upp två meddelanden, varav ett är ett dödskallemärkt felmeddelande tre gånger VARJE gång jag sätter på datorn: Meddelande #1 säger: "Windows förbereder installationen." Meddelande #2 innebär: Norton AntiVirus stödjer inte System Repair. Var vänligen avinstallera det och installera det på nytt.

Nu är det bara ett problem... Norton AntiVirus medföljde datorn i 3 månader. När det gick ut förlängde jag det, genom att ladda ned det från deras sida för ca 800 SEK. Men jag har ingen fysisk produkt. En del andra företag som man laddat ned program ifrån har ju även skickat med en cd med den fysiska versionen som anlänt i brevlådan efter nån vecka. Den möjligheten hade inte Norton.

Hur gör jag nu?

😳

:musik

Mitt tips; spola Norton! Programmet äter systemresurser och bandbredd så det knakar om det. Tröttnade på Norton och skaffade F-Secure istället. Datorn gick betydligt snabbare både on och off-line. Rekommenderas! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det ska jag verkligen tänka på nästa gång! Att inte förlänga prenumerationen av Norton alltså. Men frågan är hur jag gör nu för att lösa problemet: det är ju 300 da'r kvar på prenumerationen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska jag verkligen tänka på nästa gång! Att inte förlänga prenumerationen av Norton alltså. Men frågan är hur jag gör nu för att lösa problemet: det är ju 300 da'r kvar på prenumerationen...

Surt... Du borde kunna få en fysisk skiva från Symantec på begäran eftersom du abonnerar på tjänsten. I övrigt så har väl dom en support som måste kunna lösa dina problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...