Jump to content
Annons

Insidia - Let It Go


Kaasgaard

Betyg  

6 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      3
    • 5
      1


Recommended Posts

Annons
trummorna hänger inte med

Håller med angående trummorna. Höj dem lite så e detta störtskönt. Det är skitbra power i refrängen! Distar sången lite i uppgången eller är det bara "roslig" sång? Mycket bra mix och prod annars! Och en bra låt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt!

Gillar det men det börjar bli ut-tjatat med "power-hårdrock" men det betyder ej att jag ej gillar det eller att jag ej gillar denna låt. Det finns betydligt sämre av denna stil...

Bra mixning o produktion, låter mycket 80-tals hårdrock, saknar dock lite av trummorna. Sången är bra och detsamma gäller nivån...men det är bara vad jag tycker. 😄

Roligt att höra lite power där det ej verkar vara ett måste med hypersnabbt dubbeltramp och "supersolon"...det är det jag menar med ut-tjatat. 😄

Redigerat av Roger
Link to comment
Dela på andra sajter

tack för er feedback...

Kan det vara baskaggen som är för svag?

Jag hade hjärnspöken när jag mixade den här låten över just nivån på baskaggen eftersom den blev alldeles för stark på några andra gamla låtar som mixades i en studio...

Redigerat av Kaasgaard
Link to comment
Dela på andra sajter

4 i betyg från mig.. =)

jag älskar 80-talet hehe... Go stil. tror att det kan vara baskaggen å lite mer krisp å smäck i virveln som saknas.

Shit vem sjunger?!?!?!??!?! 🥰

Klockren höjning! möjligtvis att man lägger nåt delay på nåt instrument eller sången precis i tomrummet där. bara som effekt.

Grymme!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...