Twilight_Zound Postat 8 april 2004 Postat 8 april 2004 Har testat köra Soundblaster Live 5.1 Platina med Wind XP HomeEdition. Detta har fungerat vÀldigt dÄligt. Provade tanka hem lite updateringar frÄn kortets hemsida men dÄ fÄr jag bara problem med IngÄngarna pÄ frÄntpanelen. Finns det nÄgon som har mer erfarenheter av detta? Och som kanske har löst problemet?
novation (oregistrerad) Postat 8 april 2004 Postat 8 april 2004 Har testat köra Soundblaster Live 5.1 Platina med Wind XP HomeEdition.Detta har fungerat vĂ€ldigt dĂ„ligt. Provade tanka hem lite updateringar frĂ„n kortets hemsida men dĂ„ fĂ„r jag bara problem med IngĂ„ngarna pĂ„ frĂ„ntpanelen. Finns det nĂ„gon som har mer erfarenheter av detta? Och som kanske har löst problemet? Har du provat drivrutinerna frĂ„n www.kxproject.com istĂ€llet? đ De funkade mycket bra för mig nĂ€r jag hade SB-kort..
Twilight_Zound Postat 9 april 2004 TrĂ„dstartare Postat 9 april 2004 Har lite problem med MIDI kontrollen nĂ€r det gĂ€ller kX. FĂ„r inte upp nĂ„gra alternativ i kX alternatuven, eller sĂ„ hittar jag dom inte.... đ
wollibolli Postat 9 april 2004 Postat 9 april 2004 VadÄ för MIDI, finns ingen MIDI i kx -drivisarna. Du kanske menar Soundfonts ? Om jag inte minns fel finns det en annan trÄd dÀr du frÄgar samma sak?
Twilight_Zound Postat 10 april 2004 TrĂ„dstartare Postat 10 april 2004 AlltsĂ„ jag menar MIDI ingĂ„ngarna pĂ„ FrĂ„ntpanelen đ Men det har löst sig nu. Man skiter helt enkelt i att installera ljudkortet och kör in kX drivisarna solo. Sen Ă€r det bara att tuta och köra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.