Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har gjort en del backup på en cdrw skiva innan jag omformaterade min dator. Datan på skivan är bränd vid flera olika tidpunkter och all data har funnits tillgänglig på cdn under tiden.(har kontrolerat det)

Men nu efter den senaste bränningen så syns bara det senast jag brände. Om man kollar på skivinfo i nero 6 som jag använt så syns alla 6 sessions i listan, men jag kan inte få upp alla filer (förutom de senast brända) jag har på skivan.

Jag har en hel del gamla låtar som jag nu vill jobba vidare med, så det är viktigt för mig att få tillbaka dem.

Hjälp mig!!!!!!!!!!!!

/Bergis

Redigerat av bergis
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat

Vad händer om du väljer "continue multisession CD" i nero och då frågar den vilken session du vill ladda in - och då väljer du nån av de gamla sessionerna?

(Ett tips är förstås att göra en kopia, som t ex ISO-image, innan du sätter igång och experimenterar mer)

// David

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.