• ILT Group släpper BK Audio Liberty One

I dagarna har svenska BK Audio lanserat ett nytt aktivt högtalarsystem: Liberty One. Ett på många sätt unikt högtalarsystem som är framtaget för att ge användare möjlighet att på ett enkelt sätt bygga ut och anpassa sitt system alltefter behov.

Liberty One löser många situationer där konventionella högtalarsystem har begränsningar.
    All information inklusive priser finner man på www.bkaudio.se

Liberty One har tagits fram för att vara ett flexibelt, högpresterande, utbyggbart högtalarsystem för många olika användningsområden, alltifrån entertainers, hotell, skolor, företag med flera.

www.bkaudio.se finns även användarmanual på såväl svenska som engelska. Där beskrivs alla funktioner, specifikationer och användartips.

BK Audio slutmonteras till viss del, samt programmeras i Sverige. Finns ute i handeln nu. Hör med din musikhandlare eller kontakta BK Audio för mer info.

1364344451_BKAudioLibertyOne.thumb.jpg.c66da3afc86fb7190e6d9792ce6d0da0.jpg

Historik
    BK Audio startades 2010 med siktet inställt på att tillverka professionella ljudsystem som skulle ligga i det högre segmentet och vara snäppet bättre än det fabrikat vi hade distribuerat i Sverige under 20 års tid. Det blev en mycket lärorik resa för oss. Fackpress, återförsäljare samt användare var minst sagt exalterade. BK Audio blev på kort tid ett välrenommerat märke och en storsäljare.

Hans-Erik Beck/ VD BK Audio