• 360-GTR är en modern musiktjänst online

360-GTR är en tjänst där du kan lära dig spela, starta din podcast, få sång- eller artistcoachning, ta lektioner om marknadsstrategier för ditt band osv. Och allt detta av delar av Sveriges musikerelit.

360-gtr.jpg.5ca2471be60fff9b86d72364d29c4c2b.jpg

PROFFSEN VISAR DIG VÄGEN
    ALLA VÅRA COACHER HAR LÅNG ERFARENHET AV ATT UNDERVISA. DESSUTOM ÄR DE NÅGRA AV SVERIGES MEST ANLITADE PROFFSMUSIKER. DU SER DEM TILL VARDAGS MED BL.A MISS LI, JILL JOHNSON, OLA SALO, ERIC SAADE, DOUG SEEGERS, CHRIS KLÄFFORD, TOMMY NILSSON, IDOL-BANDET, SÅ SKA DET LÅTA.....

Vår idé är att erbjuda lektioner/sessions för musikinstrument, podcast/media, sång/artist samt en tjänst för guidning som artist gällande release av din nya musik, marknadsstrategier osv.

Detta med hjälp av några av de starkaste namnen i musik/mediabranschen i Sverige.
    Varje enskild coach är utvald då dem vid sidan av sitt flitiga turnerande också kombinerat detta med att undervisa som pedagoger.

Det kommer också förekomma gästundervisningar i ämnen som ljudteknik, juridik, låtskrivande mm.

Vårt mål är att få fler att hitta vägen till att lära sig skapa musik och få hjälp i djungeln som vi känner till som musikbranschen. Detta genom noga anpassade lektioner som är individuella för varje persons önskemål och ambitionsnivå.

Grundare: Chris Andersen och Erik Janson
    Idén är sprungen under tiden för Corona-pandemin. Många av våra nära musikervänner blev hastigt av med sina jobb på obestämd framtid, samtidigt som vi förstod att med den sociala distanseringen och att folk satt hemma i karantän så kunde vi via vårt nätverk av vänner i musik/media-branschen erbjuda folk att få lektioner av delar av Sveriges absolut starkaste namn.

Kolla in: www.360gtr.com