Jump to content
Annons

Forum.studio's skiva för välgörenhet [SISTA ANMÄLNINGSDATUM: 31 Mars 2013]


Terror

Recommended Posts

Annons

Helluuuu grupp E (som i "Easy". Japp, vi är slampor 🙂 ) Har inte FB eller något annat hittepå ( 😛 ) så kontakt medelst telepati eller PM lirar väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Helluuuu grupp E (som i "Easy". Japp, vi är slampor 🙂 ) Har inte FB eller något annat hittepå ( 😛 ) så kontakt medelst telepati eller PM lirar väl?

Tjo 🙂

Kan bli kul detta!

Delad mapp på dropbox?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grupp D är en spännande konstellation musiker..

Jag har många projekt på G och det blir bara rörigt om jag skall vara värd för en facebookgrupp och en dropboxmapp.

Vem i grupp D vill ta det på sitt bord ????

//mvh

Edit; så sparkar vi igång projektet !!!!!

Det blir kul !!!!

🙂

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela på andra sajter

skulle alla ha Facebook så är det ju smidigt med grupp där.

Vi bör också ha en gemensam mapp på Dropbox så vi lätt kan dela filer.

Grupp på facebook låter bra vad ska den heta och vilka ska jag bjuda in? PM:a så fixar jag. Dropbox har jag redan en som är knuten till ett storband jag är med i, kan man ha 2 installerade? Edit: Struntade i facebook kom hit istället www.christian-landstrom.se/forum Redigerat av berch
Link to comment
Dela på andra sajter

PM grupp funkar + dropbox.

Ska vi A-Groupies köra PM grupp eller ska det vara fancypancy på fejan med glitter o glamour??

För mig kvittar det 🙂

För övrigt.. FAN vad kul att så många är taggade! Ska bli fasansfullt roligt att få höra allting sedan!

Tycker att vi gör såhär. När eran grupp är klar med eran låt, posta en länk med låten till mig, där ni skriver lite kort vem som gjort vad. När jag fått in alla gruppars låtar, så gör jag en ny tråd. En liten sammanställning. Ungefär som när det brukar vara studiofestivaler. Där vi lägger upp alla låtar så alla får höra, och därefter tar oss igenom problemen med skivsläpp och allt annat. Låt denna tråd ligga som en allmän snackistråd kring detta tills vidare. Kul att det börjar bra, och kom ihåg att vi gör detta för några fatiga stackare.. någonstans.. Lycka till alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grupp F!

Waddup? Hur vill ni sköta kontakten? Facebook är ju alltid enkelt om jag får säga det själv, kompletterat av dropbox för filer?

Sen kollade jag igenom folket på genre och undrar om det har tänkts till där då exempelvis Carle vill göra åt Pop/danshållet och oioioi vill göra punk? Hur som helst blir det nog grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Sen kollade jag igenom folket på genre och undrar om det har tänkts till där då exempelvis Carle vill göra åt Pop/danshållet och oioioi vill göra punk? Hur som helst blir det nog grymt!

medvetet. Det var den grupp som var svårast att pussla ihop. Det blev inte jämnt fördelat. Så jag plockade ihop den gruppen som en utmaning. Kan vara kul att se hur helt olika personer gör sin låt. Om det verkligen inte går, så kan ni kolla med några andra grupper om några vill skifta. Other-wise. Good luck!

Redigerat av Lundin
hjälpciterat
Link to comment
Dela på andra sajter

medvetet. Det var den grupp som var svårast att pussla ihop. Det blev inte jämnt fördelat. Så jag plockade ihop den gruppen som en utmaning. Kan vara kul att se hur helt olika personer gör sin låt. Om det verkligen inte går, så kan ni kolla med några andra grupper om några vill skifta. Other-wise. Good luck!

EDIT: Felciterat, skulle vara till Joakimbuller

Gött, tänkte om det var så för alla grupper och självklart går det(hoppas jag), att utvecklas som musiker handlar väl om utmaningar och gå utanför sin vanliga zon?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...