schopin Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Var det fler här som var på Wayne Shorter Quartet i konserthuset ikväll? Amazing vilket klös det är i gubben än. Han är väl över 70-strecket nu 😆 Minus till antingen ljudteknikern eller till mig som fått tag på en sån usel plats bara 😛 Jag ger 4 av 5 XLR-kablar i betyg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 Vilket konserthus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schopin Posted March 19, 2005 Author Share Posted March 19, 2005 Vilket konserthus? Skansen 😛 Nejmen, Stockholms konserthus såklart 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trocadero Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 vilka lirade han med? herbie hancock? danilo perez? brad mehldau? brian blade? patitucci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
woland Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 wow..skulle verkligen velat se honom..bor tyvärr nere i skåne. lite väl långt. måste kolla om han spelar i Kph kanske.. wayne e kung Link to comment Share on other sites More sharing options...
schopin Posted March 19, 2005 Author Share Posted March 19, 2005 vilka lirade han med? herbie hancock? danilo perez? brad mehldau? brian blade? patitucci? hehe herbie vore koolt 🙁 perez, blade och patitucci. helsåld på patitucci! blade är bland de bättre också iofs. perez var sådär. flygeln var på tok för skränig och vass genom högtalarna också =/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sozo Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Jag var inte där men min polare lirar sax och åkte upptilll huvudstaden i fredags för att kolla på han...få se vad han säger om konserten när han kommer hem. var de mycket folk da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts