Jump to content
Annons

Mobilvarianten av forumet


Fidden

Recommended Posts

Forumet tycks nu ha en mobilversion.

Grymt lovande, tack för den! 🙂

Äntligen slipper jag famla runt bland alltför inzoomade reklambanners och textrader som nĂ„r till Kazakstan ungefĂ€r.

Kanonbra! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Det fanns en för tvÄ Ärsen som var hopplös. Jag messade dÄ Olsberg om det och dÄ tog dom bort det och lÀt det vara som den vanliga websidan.

Fast nu vetetusan? Vad Àr tÀnkt att ligga till höger? NÀr man scrollar sÄ fladdrar sidan Ät höger. Precis som pÄ FB dÀr chatten ligger. Fast pÄ studios sida sÄ Àr dÀr ingenting! Blir den mer grejer dÀr? Ska tillÀggas att detta fenomen Àr i iPhone!

Annars bra initiativ 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Satt pÄ spÄrvagnen hem och trodde nÄn hade tabbat sig tills jag insÄg att det var en ny skapelse. SÄg just dÄ rÀtt stökigt ut med nÄgon lila text pÄ blÄ bakgrund. Men jag hoppas pÄ en stabil mobil version.

Önskar Studioforum lycka till i utvecklingen.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Àr tÀnkt att ligga till höger? NÀr man scrollar sÄ fladdrar sidan Ät höger.
Inget, det Àr tyvÀrr Studiocastbilden som gör en renderingsmiss i mobila temat och ritas i 600 pixlars storlek och trycker ut sidans bredd.
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ett förslag Àr att skita i att ens lÀgga energi pÄ en mobil site sÄ lÀnge webbsidan inte funkar!

Seriöst, den mobilen ser ut som sÀrskola, please, skit i den sÄ lÀnge. Styr upp webbsidan först!

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det ser tyvÀrr förjÀvligt ut!

Menar du förstasidan, den man kommer till om man klickar pÄ "studio forum" lÀngst upp? Ja, den ser inget vidare ut pÄ nÄgon av versionerna.

Klicka istÀllet pÄ menyikonen uppe till höger, sÄ hittar du nytt innehÄll som man vill se det.

NÄgra tips mot din stÀndiga pessimism har jag dock inte.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag skulle förseslÄ att det finns tvÄ alternativ nÀr man surfar in hit pÄ mobilen, sÄ som det brukar göra. Att fÄ vÀlja den mobila versionen eller den vanliga versionen.

Det bÀsta vore om ni skapade en app i stÀllet!

Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag skulle förseslÄ att det finns tvÄ alternativ nÀr man surfar in hit pÄ mobilen, sÄ som det brukar göra. Att fÄ vÀlja den mobila versionen eller den vanliga versionen.

Det bÀsta vore om ni skapade en app i stÀllet!

Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med!

Man kan vÀlja. LÀngst ner pÄ sidan pÄ bÄda versionerna finns ett val om att byta.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag skulle förseslÄ att det finns tvÄ alternativ nÀr man surfar in hit pÄ mobilen, sÄ som det brukar göra. Att fÄ vÀlja den mobila versionen eller den vanliga versionen.

[...]

HĂ„ller med! Bra dĂ€r, KwS 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Forumet funkar perfekt i Chrome pÄ Iphone 4, testade den nyss. Kanon nÀr man sitter pÄ bussen och har en stund över.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Är den borttagen nu? Provar frĂ„n smurfplattan (som min son kallar det 😉) nu, men den vanliga siten kom upp och jag hittar ingenstans att byta..

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...