Jump to content
Annons

Ett tips till Studio Forums ledning.


BHR

Recommended Posts

Jävla skitsnack.

Det enda problemet här är precis som skrivs i en del inlägg att det inte når fram när vi inte uppskattar förändringar som görs. Det finns helt enkelt ingen vilja till att lyssna på kritik man inte gillar.

Det är du som snackar skit.

Ändringar görs konstant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Näru en av dom riktigt största skitsnackarna här det är du. Det är därför du är en av dom första på min ignorera lista, det här svaret är ett undantag.

Om du läser så står det INTE gillar dom förändringar som görs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är därför du är en av dom första på min ignorera lista, det här svaret är ett undantag.

Bra! För jag trivdes på din ignorera-lista.

Om du läser så står det INTE gillar dom förändringar som görs.

Och jag tog fast på det du skrev att "Det finns helt enkelt ingen vilja till att lyssna på kritik man inte gillar". Kritik lyssnas på och förändringar sker därefter. Att just du kommer med idéer är ingen garanti för att dina idéer är något att hänga i granen. Suger en idé, så suger den. Inget att hetsa upp sig över och ta personligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

1. Vi lyssnar på alla önskemål, oavsett om dom framförs med gnällig attityd eller mer inställsam ton. Personligen föredrar jag dock det senare alternativet. 🙂

2. Musikspelare är på gång. Vi har en it-tekniker som har lagt en hel del tid på Studio forum sedan i höstas, men problemet är att han måste fördela sin tid mellan flera olika projekt på förlaget IDG (som ligger bakom Studio och Studio forum). Men det går långsamt i rätt riktning.

3. Det kostar massor av pengar att hålla igång ett forum av den här storleken och ni betalar inget för att vara medlemmar här. Det är anledningen till att vi har en del annonser.

4. Apropå tävlingar ... jag planerar just nu en artikel som är baserad på mixningstävlingen som avslutades här på forumet. Den kommer i nummer 5.

/Mats

Tack för informationen och tack för att du tog dig tid att svara.

#4 låter väldigt kul. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte alla bara sluta käfta så in i helvete och så!!!!!

FIXA forumet, det behövs ingen jävla it-tekniker för att fixa en spelare....

Det mesta klarar vem som helst om man sätter sig ned och tar sig tid att fixa det.

Reklam är jättebra, mer reklam! Ös på med pengarna så ni får mer pengar, klart ni ska ha pengar. Det kostar pengar att driva forum, ja.

Så ta er del av kakan! Men fixa då i alla fall forumet så det fungerar bra. Ser gärna att man kan byta till mörk bakgrund på forumet också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

1. Vi lyssnar på alla önskemål, oavsett om dom framförs med gnällig attityd eller mer inställsam ton. Personligen föredrar jag dock det senare alternativet. 🙂

2. Musikspelare är på gång. Vi har en it-tekniker som har lagt en hel del tid på Studio forum sedan i höstas, men problemet är att han måste fördela sin tid mellan flera olika projekt på förlaget IDG (som ligger bakom Studio och Studio forum). Men det går långsamt i rätt riktning.

3. Det kostar massor av pengar att hålla igång ett forum av den här storleken och ni betalar inget för att vara medlemmar här. Det är anledningen till att vi har en del annonser.

4. Apropå tävlingar ... jag planerar just nu en artikel som är baserad på mixningstävlingen som avslutades här på forumet. Den kommer i nummer 5.

/Mats

1. Om ni lyssnat kanske ni skulle gjort rätt från början?

2. Då kanske du kan ta och fixa det då? Jag har 6000 kr i månadslön, jag har inte varit ledig på 3 år, och jobbar med 120 saker simultant. Vad gör du?

3. Vi betalar väl visste för att vara medlem här i form av att kolla på reklam? Nu tar ju många bort reklamen med pluggar, men att säga att vi inte betalar något är bara fel. Då skulle forumet vara utan reklam standard och med reklam som tillval om man vill stödja er.....

4. Bra att du förstår att Internet finns, härligt. Mer sånt interaktivt 🙂 Önskar er alla lycka till såklart. Har varit här länge, och kommer fortsätta vara här. Det finns många goda kunskaper att hämta. Men att fixa forumet så det fungerar, och uppdatera den en aning är inte svårt.... Det klarar de flesta med kunskaper i Office-paketet

Om jag inte hade fullt upp skulle jag kunna fixa skiten ÅT er - gratis

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Slutade hänga här för det var bara massa sandlådebråk, Valle var inblandad i samtliga, förstår inte hur man har energi till det ärligt talat.

Tycker du verkligen det är läge att dra upp det (off topic) på sidan tre av en redan urballad tråd?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Slutade hänga här för det var bara massa sandlådebråk, Valle var inblandad i samtliga, förstår inte hur man har energi till det ärligt talat.

Nja, att du kallar det "sandlådebråk" kan bero på att jag har sagt någon sanning du inte stod ut med, så det lämnar jag därhän.

Men det där med energi så kan ju tilläggas att jag förutom livliga debatter (som jag älskar) också har haft energi nog att bidra med en massa inspelningar, tips och råd här på forumet. Därtill levt (och fortfarande lever) ett sunt och kärleksfullt liv.

Ska du förolämpa, försök att komma med något som åtminstone har substans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har en it-tekniker som har lagt en hel del tid på Studio forum sedan i höstas, men problemet är att han måste fördela sin tid mellan flera olika projekt på förlaget IDG

synd att han då la sin tid på att konstra till bredden så man måste scrolla sidledes för att läsa inläggen om man inte sitter med en fullstor bredskärm

TACK! 🙂

du var lätt att göra nöjd

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...