Jump to content
Annons

Nykommen producent


Freddz

Recommended Posts

Hallå gott folk, tänkte ta och introducera mig lite kortfattat. Mitt namn är Fredrik Andersson och jag producerar all möjlig musik, men jag fokuserar mest på att producera progressiv/electro house samt en del glitch hop och drum and bass. Jag har producerat i cirka 1 år nu så jag kan inte säga att jag är proffesionell på något sätt, men jag lär mig mer och mer och tycker att det är sjukt roligt. Joinade det här forumet för att jag tänkte att det vore kul att få dela med mig av min musik och få höra vad ni tycker. Ska bli kul att få ta del av allt som händer på detta forum i framtiden! 🙂 hare gött

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack så mycket allihopa, SadamJR jag vet inte om du nu tror att jag är en "officiell" producent eller vad man ska säga, alltså att jag producerar för artister osv. Vilket jag inte är, förlåt om det blev ett missförstånd isåfall ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket allihopa, SadamJR jag vet inte om du nu tror att jag är en "officiell" producent eller vad man ska säga, alltså att jag producerar för artister osv. Vilket jag inte är, förlåt om det blev ett missförstånd isåfall ^^

Det är lugnt. Välkommen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...