Guest maxmaxmax Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 (edited) När jag klickat fram en plugg i mixern lägger den sig bakom det översta fönstret, istället för överst. Den går inte att dra klicka fram, utan håller sig hela tiden bakom. bild borttagen Edited March 28, 2005 by maxmaxmax Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 (edited) När jag klickat fram en plugg i mixern lägger den sig bakom det översta fönstret, istället för överst. Den går inte att dra klicka fram, utan håller sig hela tiden bakom. Men ar du att du får "släpa" bort fönstrana för att få tag på pluggen igen? Edit: Aaaahhh såg inte bilden först. Den laddades inte hmmm 😄 Edited March 16, 2005 by addic59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Men ar du att du får "släpa" bort fönstrana för att få tag på pluggen igen? just så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Har stört mig på precis samma sak. En av flera punkter som PT är bekävamare med. Faan ta dig Brojd du har gett mig PT beroende 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 (edited) Har stört mig på precis samma sak. En av flera punkter som PT är bekävamare med. tills alldeles nyligen var det inte så. Och jag har ingen aning vad jag kan tänkas ha ändrat. Cubase-hjälpen hjälper mig inte. Eller så är jag så söt att de blir blyga för mig. Stackars små plug-ins Edited March 16, 2005 by maxmaxmax Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Höger klicka i ramen på det fönster som ligger ovanför plugg-fönstret. Kolla att 'Always on top' inte är ikryssat. Eller kryssa i 'Always on top' på alla pluggfönster också. Då brukar de lägga sig framför. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Höger klicka i ramen på det fönster som ligger ovanför plugg-fönstret. Kolla att 'Always on top' inte är ikryssat. Eller kryssa i 'Always on top' på alla pluggfönster också. Då brukar de lägga sig framför. wheee! 😄 det fungerar! tack sötnos Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Va fint du ritar..tösen..med rosa o allt 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 😛🙁😛😆😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts