Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Det här är jag:

402786_551572918208949_759466750_n.jpg?dl=1

Fyfan vad såld jag blivit på doctor Who. 🥰 Är det någon annan här som kollar på det?

Om det finns några mer retardis här menar du? Exterminate! Nej jag kollar inte på sådan smörja, Bad Wolf out! Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Någon som spelar Red Orchestra 2 här? Krigsspelet som äger!

Tror det är billigt att köpa om man är sugen nu. 😉

Jag har inte haft så mkt tid, men halva valles bok har jag iallafall hunnit med.

Har Valle bokat sig?
Link to comment
Dela på andra sajter

Hähä!

Fuling Linus!

Helt klart fuling, men det hoppas jag att Valle har överseende med.

Trevligt att hans konto fortfarande har lässtatus idag. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Är den bra? Är rädd att det ska va för liten stil för mej. Ser lite dåligt.

Jag har snarare reagerat på att texten känns lite stor, så du bör inte ha några problem med det. Bra eller inte, svårt att säga när det gäller biografier. Läsvärd och underhållande verkar den iallafall vara, för jag läser den gärna. Har blivit nästan lite förälskad i en fantastisk Gunnel, men har även blivit lite irriterad på att det byggdes upp nån slags förväntan kring ett "känt band" i hans närhet som slog igenom med dunder och brak, men som visade sig vara nåt totalt okänt för mig (och de flesta andra?).

Valle skriver bra, det vet vi redan. Han trollar för mycket, dvs försöker få respons genom att skriva saker han kanske inte riktigt står för och sen slåss för det på ett ganska agressivt sätt, det vet vi det också. Han passar därför utmärkt i bokform, där han inte söker den där omedelbara responsen.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...