Jump to content
Annons

Vad händer?


Demonproducenten

Recommended Posts

Annons

What!?!?!?

Borta!?!?

Vafalls!!!??????????

Måste vara nåt HD-knas?

Fanns inget i tråden sagt som hotade om låsning eller editering.

Det var liksom hela meningen att påvisa att det går att belysa allt utan att för den saken en massa trollande och ordbajsande uppkommer.

Tycker att vi lyckades bra.

Den kommer nog strax igen!

Piiiz!

/Mojje

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag skrev det sista inlägget. Om att jag krupit till korset och köpt Reason, efter att ha "lånat" det av en polare i några år. Hoppas det inte var det som förstörde något.

Nej fasen!!!

Trådar stängs när dom bryter mot forumreglerna!

Personliga påhopp, uppvigling etc.!!!

Fast det är klart...

...du köpte Reason.......!!!

Mohahahahah!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fasen!!!

Trådar stängs när dom bryter mot forumreglerna!

Personliga påhopp, uppvigling etc.!!!

Fast det är klart...

...du köpte Reason.......!!!

Mohahahahah!

..och jag är påväg att skriva ett personligt påhopp till Steinberg och propellerhead, och allt som har med 64 bitar att göra. För inget fungerar. Så tråden togs nog bort för "vad som komma skall". Här sitter man förkyld, 3500:- fattigare med ett Reason som funkade bättre innan jag köpte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nä tror att den tråden har fått i sig mer alkohol ivkväll än vad jag jag har. Fan va svårt det är att hitta rätt tangent när man är full.. skåll ta mig fgaan. 😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

..och jag är påväg att skriva ett personligt påhopp till Steinberg och propellerhead, och allt som har med 64 bitar att göra. För inget fungerar. Så tråden togs nog bort för "vad som komma skall". Här sitter man förkyld, 3500:- fattigare med ett Reason som funkade bättre innan jag köpte det.

Aj fasen!!!

Här satt man och försökte vara lite fyndig och så visade det sig att det låg en tragedi bakom!

Sorry!

Inte min mening.

Vad krånglar.

Ring supporten direkt!!!

/Mojje

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad som krånglade, men nu funkar det!!!

Galet.

Ny dator, Uppgraderat Cubase, Rykande färskt Reason. Rewire.

64 bitar.

Ta i trä, men det funkar.

Kommer ta ett tag innan jag stänger av datorn nu 🙂

Nej, enligt mitt sätt att se på livet så var det bra att du var fyndig (ödet/karma/universum/demoner/yadiyadi)

Skulle inte sitta och lyssna på projekt nu annars.

I 64 bitars miljö.

Processormätaren rör sig som en fis i rymden!

"like Santa claus on prozac, at disney land, getting laid!"

Så ehhm... tack Cruncharn för hjälpen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad som krånglade, men nu funkar det!!!

Galet.

Ny dator, Uppgraderat Cubase, Rykande färskt Reason. Rewire.

64 bitar.

Ta i trä, men det funkar.

Kommer ta ett tag innan jag stänger av datorn nu 🙂

Nej, enligt mitt sätt att se på livet så var det bra att du var fyndig (ödet/karma/universum/demoner/yadiyadi)

Skulle inte sitta och lyssna på projekt nu annars.

I 64 bitars miljö.

Processormätaren rör sig som en fis i rymden!

"like Santa claus on prozac, at disney land, getting laid!"

Så ehhm... tack Cruncharn för hjälpen 🙂

Ha ha ha!

Gött att man kan bidraga!

Hur fasen jag nu lyckades med detta.

Kul att det funkar.

Alltid skoj när det är nya prylar och man kan känna doften av electrolyt från ny hårdvara!

Piiiz!

/Mojje

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått bekräftat av Mats att min tråd togs bort.

Även där uppstod problem i form av personangrepp.

/Mojje

här har vi ett av grundläggande problemen med detta forumet enl mitt tycke: man har en samling regler som alla förbundit sig följa - men när någon bryter mot dessa vågar/orkar forumägarna inte genomdriva bestraffning å tillrättavisande av enskilda individer

istället raderar man trådar eller kommer med generella "lugna ner er allihop ingen-nämnd-ingen-glömd" uppmaningar

ett annat steg i samma led är att välkomna tillbaka medlemmar som antingen med raseri och okvädningar lämnat stället efter att dumförklarat allt å alla eller tom dom som blivit utkastade

även om det dyker upp personangrepp i en tråd finns ingen anledning att radera själva tråden - om det inte är så att själva tråden i sig trampade på en öm tå förstås...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit här sen 2004.. Om jag plötsligt drabbas av Tourettes Syndrom och kallar chefsredaktörer för diverse okvädingsord så antar jag att fellow forummedlemmar borde inse att det inte är jag som skriver! Jag ber om ursäkt till alla som tvivlar! Men att ta bort hela trådar känns lite väl bisarrt! >_< Då får man ju ingen chans alls att förklara sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...