evilution Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Denna låt är inspelad i vår replokal för 2 år sen. LÅTNAMN: Murder squad ARTIST/GRUPP: Evilution GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 3,31 KOMPOSITÖR:Evilution INSPELNINGSÅR:2003 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3,2 mb STATUS: Färdig Demo LÅTLÄNK: http://www.evilution.se/Audio/Murder%20Squad.mp3 Hoppas länken funkar nu. OBS! Kom ihåg att Heavy Metal still rules the world. /Stay heavy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nad Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 (edited) Viljan finns där. Kärleken till heavy metal likaså. Mycket funkar tycker jag, men inte allt. Sången är lite sur på ett par ställen. Tufft ändå att vilja våga sig på de riktigt höga registret. Hursomhelst så hör man potentialen och jag känner på mig att detta är ett frö till något som kan komma att blomma riktigt ordentligt! Rawk on! Ps. Om detta var för två år sedan....hur låter Ni idag då? Får man höra? Edited March 14, 2005 by Nad Sylvan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts