Mossman Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 LÅTNAMN: Futuama 1 & Futurama 2 😉 ARTIST/GRUPP: Mossman GENRE: Humor/Oseriöst LÅTLÄNGD: 2.53 / 2.20 KOMPOSITÖR: Mossman PRODUCENT: Mossman INSPELNINGSÅR: Tja.. 2002...kanske FORMAT: mp3 STORLEK: 3.31 / 2.68 STATUS: Färdigt flum LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Hoppas ni gillar Futurama. Denna underbara serie, som tyvärr lagts ner. 😠🙁 Gjorde ett par låtar när jag lärde mig spela in musik på datorn för ett par år sedan. Jättedåligt gjort, men alla som gillar Futurama kanske har någon behållning av det.
Nad Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Småmysigt. Inte särskilt toppen, men den skapar en behaglig stämmning. Kan du inte testa att leka lite med eq:n i mastringen? Vässa lite? Jag brukar ibland använda Steinbergs freefilter ifrån någon favoritmix och sedan överföra det på den låt jag tycker det skulle passa på. Röstar nu...
Mossman Posted March 14, 2005 Author Posted March 14, 2005 Småmysigt. Inte särskilt toppen, men den skapar en behaglig stämmning.Kan du inte testa att leka lite med eq:n i mastringen? Vässa lite? Jag brukar ibland använda Steinbergs freefilter ifrån någon favoritmix och sedan överföra det på den låt jag tycker det skulle passa på. Röstar nu... Njaa... Som sagt var detta ett tag sen när jag lärde mig program mm. Helt oseriöst och har inga planer på att göra några ändringar just nu Tack för kritiken ändå! "70 sätt att tillfredställa en kvinna? 69:an och en tripp till Ullared"
Recommended Posts