Jump to content
Annons

Visa nytt innehåll - borde visa avdelningar/foruminlägg


joachime

Recommended Posts

Vet att det varit uppe tidigare men eftersom det verkar hända saker med forumet nu tänkte jag passa på att ta upp det igen.

Om man klickar på "Visa nytt innehåll" långt upp till höger på sidan kommer man till senast uppladdade sidor, det vill säga artiklar. Sidorna är för det mesta bara tillgängliga för plusmedlemmar och uppdateras inte alls lika ofta som forumtrådarna så jag föreslår att funktionen byts så att man för upp senast uppdaterade forumtrådar istället när man klickar på "Visa nytt innehåll".

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, det är så jag gör nu. Men jag ser ingen poäng med att klicka, vänta på att det laddar och sedan klicka igen.

För mig är det här först och främst ett forum och nytt innehåll associerar jag till foruminlägg snarare än artiklar.

Men det är klart, den bästa lösningen vore att var och en kunde välja vilket innehåll som visas när man använder länken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stanislav (oregistrerad)

Vet att det varit uppe tidigare men eftersom det verkar hända saker med forumet nu tänkte jag passa på att ta upp det igen.

Om man klickar på "Visa nytt innehåll" långt upp till höger på sidan kommer man till senast uppladdade sidor, det vill säga artiklar. Sidorna är för det mesta bara tillgängliga för plusmedlemmar och uppdateras inte alls lika ofta som forumtrådarna så jag föreslår att funktionen byts så att man för upp senast uppdaterade forumtrådar istället när man klickar på "Visa nytt innehåll".

Tack för din feedback! Det finns nu en knapp som tar dig direkt till nytt innehåll på forumet.

Du kan hitta den till höger om "Visa nytt innehåll"-knappen.

Det kommer fler nyheter på Studio inom kort - håll utkik!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stanislav (oregistrerad)

När man går in och läser i off-topic nu så får man scrolla ner väldans långt för att se ämnena. Ska det vara så?

Hej slejnard,

Som du säger ser det inte helt rätt ut och vi fixar detta inom kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet att det varit uppe tidigare men eftersom det verkar hända saker med forumet nu tänkte jag passa på att ta upp det igen.

Om man klickar på "Visa nytt innehåll" långt upp till höger på sidan kommer man till senast uppladdade sidor, det vill säga artiklar. Sidorna är för det mesta bara tillgängliga för plusmedlemmar och uppdateras inte alls lika ofta som forumtrådarna så jag föreslår att funktionen byts så att man för upp senast uppdaterade forumtrådar istället när man klickar på "Visa nytt innehåll".

"Visa nytt innehåll" visar nytt innehåll i den innehållstyp jag befinner mig i. Är jag i forumet får jag den funktion du vill ha. Är jag i artiklar får jag nytt innehåll där.

Är det bara för mig det uppför sig så?

Redigerat av Wernborg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...