Jump to content
Annons

Varför väljer du t.ex. a-major och inte d-major?


kylistar

Recommended Posts

Annons

jag tror (...) att det absolut kan påverka även om det inte behöver vara ett måste eller att det står i direkt proportion till varann

Påverkar det komponerandet (arbetet) i sig, och/eller kvaliteten på resultatet, menar du?

men snygg fint 😉

😄

man fick en gitarr i julklapp

man blev inskriven i musikskolan

man upptäckte att det var kul att spela när man övertalades att testa polarens trumset

Du får poäng där. Jag skulle aldrig ha definierat BÖRJAR=tar första steget.

Jag vill få det mer till att när man väl kommit igång med musicerandet så är det för att vi blivit påverkade av en förebild av något slag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen förstår den andra parten och hävdar sin rätt med diverse härskartekniker. Ni kommer ingen vart, vägrar ge upp och tråden lär fortsätta så här.

Det där tangerade också härskarteknik. Förstår fortfarande inte var du försöker verka redigare än någon du nyss har gjort dig lustig över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Påverkar det komponerandet (arbetet) i sig, och/eller kvaliteten på resultatet, menar du?

jag menar det jag skrev ovan

Du får poäng där. Jag skulle aldrig ha definierat BÖRJAR=tar första steget.

Jag vill få det mer till att när man väl kommit igång med musicerandet så är det för att vi blivit påverkade av en förebild av något slag.

vilken var din?
Link to comment
Dela på andra sajter

jag menar det jag skrev ovan

Det betvivlar jag inte en sekund, käre Le Demon. Men det framgår enligt min mening inte klart nog huruvida du menar att det påverkar komponerandet (arbetet) i sig, och/eller kvaliteten på resultatet. Så, om du inte har något emot det, klargör gärna.

vilken var din?

Den första var min pappa, den andra var Ace Frehley.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det betvivlar jag inte en sekund, käre Le Demon. Men det framgår enligt min mening inte klart nog huruvida du menar att det påverkar komponerandet (arbetet) i sig, och/eller kvaliteten på resultatet. Så, om du inte har något emot det, klargör gärna.

ok

det påverkar nog framför allt arbetet i sig mest och förmodligen kvaliteten på resultatet - även om det inte behöver vara ett måste eller att det står i direkt proportion till den insupna kunskapen

sen om du eller jag gillar att lyssna mer resultatet är en helt annan femma - å helt ovidkommande

Den första var min pappa, den andra var Ace Frehley.

antar att ace bleknat med åren medan din pappa stått sig bättre?
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...