Jump to content
Annons

KeB (oregistrerad)

Recommended Posts

KeB (oregistrerad)

Hej alla!

Till mitt projektarbete i skolan har jag en liten och väldigt enkel enkät som jag skulle uppskatta om ni kunde besvara. Det skulle bara ta någon minut och det är inga svåra frågor. Det handlar lite om vad som faktiskt är viktigt när det kommer till skapande av musik och lite hur man påverkas av musik.

Jag uppskattar verkligen alla svar jag får och är extremt tacksam för alla som hjälper mig ! icon_razz.gif

Länk:

http://www.enkät.se/surveyStart.php?pid=6380&mpid=88a35c9fda0177c5e27402c05c3c8100

Ni får mer än gärna även diskutera ämnet här!

//KeB 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Check! Dock blev jag förvånad att du i enkäten likställer alla över 30 år. Det är inte riktigt korrekt inom enkätsammanhang då du nyss får 2 st 50+ att svara på din enkät! 🙂

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

KeB (oregistrerad)

Någon mer vänlig själ som kan tänka sig svara på enkäten? 😛

Jag är fullt medveten om att det finns brister, som exemplevis åldern, och alla klagomål/missar kommer stå med i sammanställningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då har man gjort sitt för vetenskapen. Klart men röstar. Iron Maiden gäller för min del. Har sett dom 17 gånger live och har inte tröttnat ännu på det gänget.

Sedan håller jag med om åldern. Även om det står 49 i skattelängderna så är man inte äldre än 28 kanske.....:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...