Jump to content
Annons

En ny i mängden


Fmagnusson

Recommended Posts

Hallå där.

En kort presentation av mig själv:

Jag heter Fredrik Magnusson, är 21 år och bor i London. Här studerar jag musikproduktion på Tech Music School. Jag har spelat instrument sen många år tillbaka och har på senare år börjat intressera mig mer för själva produktionen av musik. Jag skriver och producerar mina egna låtar, men arbetar även på en portfolio ihop med diverse musiker från skolan. Jag försöker att vara mångsidig!

Jag har en hemsida där jag skriver om vad som händer kring min utbildning och där jag dessutom slänger upp lite blandade projekt som jag jobbar/jobbat på. Besök hemskt gärna den:

www.fredrikmagnusson.nu

Ha d,

Fm

Redigerat av Fmagnusson
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen hit!

Att få gå en sån utbildning i unga år i London, vilken grej! Det blir jag avundsjuk på. När jag gick i nian på 70-talet existerade inget annat än skittråkiga val som tex TP (tekniskpraktisk, bli bilmek) eller Maskinskrivning. Det är väl ganska hårt att fixa den utbildningen du går kan jag tänka, så se upp med alla goa pints osv så du går ut med bra betyg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ett varmt välkomnande.

Ja, tur har jag nog egentligen som kan uppleva det här. Är otroligt nöjd med min utbildningen och mina lärare.

Tufft och hektiskt är det verkligen, men o andra sidan gör det inte mig så mycket för jag sysslar ju med det jag tycker är kul.

Ta vara på tiden det gör jag det också! Ja menar, i nästa vecka har jag 6 timmar bokade i skolans professionella studio. Helt gratis.

Känns som en bra deal som man vill ta vara på så länge man kan.

Ha d,

Fm

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...