motime Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Hej! Jag söker musikanter för utbyte av tjänster över nätet. Spela trummor, lägg bas, blås eller lira keyboard på mina grejer, så är jag behjälplig med gitarr och sång och textförfattning. Så mailar vi insatserna till varann. Hör av er! Mvh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosferatox Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 Vad arbetar du i för program? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soundwaves Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Och vad för musik handlar det om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 jag är ihuvudsak bassist (+ allt annat när jag måste) har lirat mest 60-tal/garage rock, punk och hårdrock/metal. om det är något som passar kan jag tänka mig att bidra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosferatox Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Okej. det låter intressant. jag är intresserad:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts