Jump to content

Andra låten till mitt artistprojekt

Recommended Posts

Fan, en annan lyssnar ju aldrig på sådan här musik. Men hoppsan. Detta lät ju grymt proffsigt och bra!

Sjukt bra jobbat, med allt. Musik som mix.

Du har verkligen fått till det bra. Det är en sådan låt som man hör något nytt varje gång man hör den på nytt.

Bra körer, smälter verkligen in skitsnyggt!!

5+

Riktigt bra, detta är en låt jag hade kunnat sitta hemma och lyssna på!

Bra inspelning, bra mix, bra text, BRA LÅT.

Kan man höra den första låten någonstans?

För övrigt... Fortsätt med detta bubben, detta är din grej! 🙂

Låter fantastiskt proffsigt. Toppnivåproduktion. Drivig låt. Skön rytm och ljudbild, sång, bas mm. Personligen föredrog jag helt klart denna låt framför den första du la ut.

Lycka till med artistkarriär.

Edited by stol

personligen skulle jag fixa till/ändra/ta bort de "andetags" shakerna som du har i början och genom vers 1 tycker de låter B annars var det snyggt jobbat 🙂

Jag håller nog inte med, jag tycker det är snyggt med andetagen för de fyller ut och skapar ett mer spännande intro. Lite mer rumsklang på dom kanske man hade kunnat bjussa på för att fukta till dom lite.

Tusen tack för er respons!

@Charles Wood: Har du lyssnat på första låten jag lagt ut? Tanken med den är att den ska ha mer "edge" än denna då den är tänkt som singel!

/Robin

Hej Robin..

Jepp, den känns mer egen. Kul arr också.

Bra sångröst, den funkar säkert till det mesta.

Har du gjort någe med svensk text?

/Johan

Hej Robin..

Jepp, den känns mer egen. Kul arr också.

Bra sångröst, den funkar säkert till det mesta.

Har du gjort någe med svensk text?

/Johan

Jag har inte gjort något med svensk text!

Riktigt bra låt och prod! Det här lär gå på radion tills örona trillar av. 😄 (det är en komplimang!)

Och mottagen som en, tack!

Lite allergisk mot den här typen av musik, men blev ändå helt såld på sångmelodin på både vers och refräng. Snyggt jobbat.

För övrigt kan jag bara hålla med ovanstående kommentarer om bra låt, bra sång, bra röst och riktigt proffsigt producerat. En hit!!!

Lycka till.

Grym låt!

Du har inte lust att berätta mer i detalj hur produktion och främst mix har gått till? Tror att ganska många (inklusive mig själv) skulle tycka att det vore kul att veta lite mer! 🙂

• Gilla 1

Vad kul med all positiv feedback! Jag ska kolla med min partner Oliver (revilox på forumet) om han skulle vilja dela med sig lite om hur han jobbat här i tråden. Vi står i rätt mycket just nu men ska verkligen försöka få till något.

Tack igen!

• 1 month later...