Jump to content
Annons

Absolute VST Instrument Collection


LeMort

Recommended Posts

Hei

Fikk akkurat en mail om Absolute VST Instrument Collection fra Steinberg.

Ser kult ut.

1800,- (rundt regnet) norske kroner.

Så sier de at de har en god pris til Cubase eiere.

1500,- (rundt regnet) norske kroner.

Dette inkluderer da lisens til Halion Sonic (som kom som demo med install CD).

Men jeg eier Halion Sonic. Ingen god pris for oss som gjør det da?

Noen som har skjønt dette? Jeg kjøper ikke Halion Sonic to ganger, det blir for dumt

Ellers, Snart jul. Ønsker meg en Telecaster og en Jazzbass (kan være Squier, den siste)

M:)rten

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Waltzberger (oregistrerad)

Har man dessutom senaste uppdateringen 6.5 har man ju redan retrolouge och padshop också.

Än mindre prisvärt om man väljer att se det så.

Men jag har inget av dem så är grymt sugen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man dessutom senaste uppdateringen 6.5 har man ju redan retrolouge och padshop också.

Än mindre prisvärt om man väljer att se det så.

Men jag har inget av dem så är grymt sugen.

Jepp, vi har Padshop, men her får du da en Padshop PRO.

Som sagt, jeg er veldig sugen, men jeg har allerede betalt for Halion Sonic og syns derfor tilbudet ikke er bra nok 🙁

Morten

Link to comment
Dela på andra sajter

Takk for svar.

Ja jeg la merke til det senere. Oppgradere til Pro + Zero og slenge på Dark Globe (Planet?) så har jeg det jeg vil ha. Langt billigere enn hele pakken. resten virker uinteressant (jeg driver med ambient/soundscapes på den elektroniske siden av musikk.)

Oppgraderte istedet til Halion 4 i tillegg. Ble ca 1000 spenn for de tre tilsammen. Det kan jeg leve med.

God helg. Jeg blir nok sittende dypt inne i Padshop og halion 4 i helgen 🙂

Redigerat av LeMort
Link to comment
Dela på andra sajter

Padshop är den enda som är intressant i det paketet, den andra låter fett och bra men uppgraderingen till Halion 4 (från halionSonic )+ padshopPRO är en roligare deal..

Det som är grädden på moset är ju att du kan använda alla ljud från Halion Sonic i Halion 4.5 ( glöm inte att uppdatera gratis) + att du får samplingsmöjligheten, import av gamla AKAI-bibliotek ( du kanske inte är så gammal att du blivit "sargad" från den tiden, men ändå.. en hel gigantisk retropark att botanisera i..) och en hel drös andra format.. så du har nog att göra ett tag 😉

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Takk for gode tips

Jeg er egentlig gitarist, så jeg er ikke så velbevandret i sampling at jeg har brukt Akai bibliotek. Men jeg er mer enn gammel nok til å vite hva du snakker om ;-)

Ja, jeg har sett litt mer på Dark Planet, den er ikke så interessant. Den gjør det som Absynth 5 gjør, og Absynth 5 har vært favorittsynthen min opp til nå.

Halion-pakke (sample + sonic) og Padshop/absynth så har jeg jeg meeeeeeer enn nok av muligheter 🙂

Morten

Link to comment
Dela på andra sajter

Et spørsmål:

Når jeg leker meg i Halion 4.5 (trial) så kan jeg velge mellom Forskjellige Halion Sonic SE pakker, Halion SOnic SE Pro og Halion Trial content.

Har "fullversjonen" av Halion 4.5 større bibliotek?

Eller heter det bare Halion Trial Content fordi jeg ikke har kjøpt lisensen enda?

Halion er forøvrig veldig morsomt (roligt), Jeg skjønner kommer til å bruke mye tid på å komme meg til bunns i den.

M:)

Link to comment
Dela på andra sajter

När du köper Halion 4 så kommer den med hela Halion Sonic biblioteket + Ett helt unikt bibliotek för Halion 4.. Har du redan fullversionen av Halion Sonic så behöver du bara det som är "Halion-specifikt" då det andra är exakt samma.

Minns inte om och hur jag tankade hem biblioteket eller om allt låg i en klump.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som är grädden på moset är ju att du kan använda alla ljud från Halion Sonic i Halion 4.5 ( glöm inte att uppdatera gratis) + att du får samplingsmöjligheten, import av gamla AKAI-bibliotek ( du kanske inte är så gammal att du blivit "sargad" från den tiden, men ändå.. en hel gigantisk retropark att botanisera i..) och en hel drös andra format.. så du har nog att göra ett tag 😉

Jeg har letad etter Akai Bibliotek (og andra format) men jeg hittar inte något som ser ut som å være retro basert bibliotek.

Refererar du til free Libriaries eller kommersielle?

Om du refererar til libraries med free Retro stuff så ville jag gilla å få någon linkar 🙂

Jag har søkt og søkt men jag søker nog inte riktigt, så jeg hittar inte något 🙁

Halion 4 er jättekul og jäg vil lära meg så mycket som mogligt 🙂

M:)rten

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...