Jump to content
Annons

Gustav och Edward


gsonochabley (oregistrerad)

Recommended Posts

gsonochabley (oregistrerad)

Hej! Vi är två ungdomar som underhåller våra håltillfällen med att producera ljud! Jag hoppas alla kan ta sig tiden att gå in och lyssna på vår låt, och kanske rösta på den i Spinnin' Records Talent Pool på facebook: http://bit.ly/QUYKJv

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Håltillfällen? Ett annat ord för tjejer? Troligen inte, men förklara gärna.

*haha* Efter som jag är så mycket ofantligt mycket yngre än Nilsson (hela 4 år) så antar jag att ni menar håltimmar och att ni går i skolan! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

*haha* Efter som jag är så mycket ofantligt mycket yngre än Nilsson (hela 4 år) så antar jag att ni menar håltimmar och att ni går i skolan! 😉

...Då du är så ofantligt mycket äldre än TS och jag så kanske vi även kan få en förklaring på vad begreppet "Spinnin' Records" härstammar från. :-)

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Skickade en like till er boys men ni får jobba mer med delarna under framförallt introt och kicken som kändes halvfärdigt.. mittendelen med melodin och harmonierna hade en del kvalitéer.. melodin kändes däremot avig på några toner.. men keep on it så ska ni se att ni klättrar lite snabbare.

Lycka på

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...