Jump to content
Annons

Martins presentation, vem är jag?


Martin

Recommended Posts

Va skönt att se att man inte är ensam med denna ångest och annan skit. Dessutom finns du i Örebro trakten.

Underbar text. Rock on 4 ever.

//Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu har jag redigerat lite inlägg jag inte tycker var nödvändiga + svar som såg konstiga ut när det andra tagits bort, men

Om någon som skriver saker som väcker hat hos andra aldrig får annat än hat tillbaka lär ju inte utgången bli bättre än hat.... En knuff i rätt riktning att använda sitt skrivande till något som både kan bli läsvärt och tankeväckande för gemene medlem borde vara tillräcklig anledning till att lämna det utrymmet...

Sorry, Martin har inte läst bloggen i sin helhet men lycka till med skrivandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppenbarligen har Martin inte någon större fanclub här på forumet, och jag vet inte heller vad han sagt eller gjort för att dra till sig detta hat, men av det jag läst av honom så verkar han vara en av de intressantare på detta forumet i alla fall.

Hans betraktelser från resorna i hans innersta mörker och hans slutsatser därav är onekligen lite smått fascinerande att läsa. Jag förstår inte allt och en del håller jag inte alls med om, men tråkigt blir det aldrig.

Dessutom, någonstans långt inne i smärtan, finns där en skrivartalang som jag hoppas att han förvaltar och utvecklar.

Hej klart som korvspader jag skriver på. Bara o kika bloggen! HA det gott.

http://martinforest.tumblr.com/post/35319799952/demokratins-ovilja-till-forsoning

Har inte upplevt dig som otrevlig. Ofta bara roliga kommentarer.

Men lycka till!! 🙂

Ja, det är ju skönt att nån förstår 😉 din gärna har ännu inte blivit lika urfrätt och "vuxen" än. Håll den så va? 🙂 Kram pårej mannen!

Va skönt att se att man inte är ensam med denna ångest och annan skit. Dessutom finns du i Örebro trakten.

Underbar text. Rock on 4 ever.

//Pelle

Tja Pelle. Tack så mycket först av allt. Lyssna lite på dina demos på myspace. Oh, dat sweet old metal fury 😉 Rock on man. Tack för dina ord. Vi ses kanske ute i vår underbara stad nån dag.... 😉

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej klart som korvspader jag skriver på. Bara o kika bloggen! HA det gott.

http://martinforest....-till-forsoning

Ja, det är ju skönt att nån förstår 😉 din gärna har ännu inte blivit lika urfrätt och "vuxen" än. Håll den så va? 🙂 Kram pårej mannen!

Tja Pelle. Tack så mycket först av allt. Lyssna lite på dina demos på myspace. Oh, dat sweet old metal fury 😉 Rock on man. Tack för dina ord. Vi ses kanske ute i vår underbara stad nån dag.... 😉

Vem vet, jag skulle behöva en sologitarrist, vet du någon som är ledig så är det bara att höra av sig.... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har nu registrerat en domän för min blogg och renskrivit den en del! Finns dock mycket fel kvar. Tar det på vägen.

http://tumbleintoit.com/

Bookmarka gärna och läs den ni som tyckte min berättelse var intressant!

Hoppas det är okej att jag gör "reklam" för den. Det ingår ju ändå i vem jag är... Så jag tänker att det är okej. Jag skriver ju inte för att tjäna pengar eller så, helt icke-kommersiellt alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppenbarligen har Martin inte någon större fanclub här på forumet, och jag vet inte heller vad han sagt eller gjort för att dra till sig detta hat, men av det jag läst av honom så verkar han vara en av de intressantare på detta forumet i alla fall.

Hans betraktelser från resorna i hans innersta mörker och hans slutsatser därav är onekligen lite smått fascinerande att läsa. Jag förstår inte allt och en del håller jag inte alls med om, men tråkigt blir det aldrig.

Dessutom, någonstans långt inne i smärtan, finns där en skrivartalang som jag hoppas att han förvaltar och utvecklar.

"Uppenbarligen har Martin inte någon större fanclub här på forumet, och jag vet inte heller vad han sagt eller gjort för att dra till sig detta hat,"

Vad är det för hat? Och vem hatar Martin?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bloggen uppdaterad med följande inlägg: (www.tumbleintoit.com)

1. Demokratins ovilja till försoning (samhällskritik)

 

2. Lägenhet 0205 i Åbackehuset (en liten berättelse för folk som ringer om att flytta in i min lägenhet då jag inte orkar förklara allt för varje.)

 

3. Dataspel och den digitala masspykosen (dataspels fascinerande värld och dess speglande effekt av samhället. samt filosofi kring internets påverkan på människan.)

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...