Demonproducenten Postat 14 februari 2014 Anmäl Dela Postat 14 februari 2014 Hur länge kan man då lita på att det låter så "perfekt" som man förväntar sig...? ungefär så här länge 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 15 februari 2014 Trådstartare Anmäl Dela Postat 15 februari 2014 ungefär så här länge 🙂 Nu var du rolig va 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 15 februari 2014 Trådstartare Anmäl Dela Postat 15 februari 2014 Fick svar från PMI " The speaker is unfortunately out of the warranty period and so any works or materials will be chargeable. We currently charge £45.00 + vat per hour. You will also be responsible for shipping costs." jag är minst sagt arg av flera anledningar. Anledning nummer 1, PMI borde varit medvetna om denna enkla lösning som Harvey gav mig, det skulle innebär att jag sluppit skicka tillbaka skiten till england, och pungat ur säkert 5000-6000 for allt... Anledning nummer 2, Garanti tiden är oacceptabelt kort för en sådan här dyr "kvalitetsprodukt" Anledning nummer 3, att jag skulle stå för alla kostnader, dom kunnde gott laga skiten gratis åtminstonde! känns som nagel i ögat... frakten är en sak men.. att dom ska lägga på mans timmar också känns ruttet bara för dom har designat en produkt med "problem". Ja blir ett knytnäve slag i luften för detta..är så jävla glad att det löste sig men fy helvete vad arg jag blivit om jag hade blivit tvingad att skicka tillbaka..då vet jag inte vad jag hade gjort.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.