Jump to content
Annons

Hej här är jag!


fsundqvist (oregistrerad)

Recommended Posts

fsundqvist (oregistrerad)

Hej!

Mitt namn är Fredrik och musik har för mig alltid följt med mig på ett eller annat sätt. Började göra egen musik i senare tonåren, började som basist i ett dödsmetallband vilket var sjukt kul. Men sen dök Neil Young upp i min tillvaro och jag inspirerades av hans både skrotiga rockiga sida och den ackustiska sidan med munspel. Idag gör jag nån slags sing and songwriter/folkmusik stil, skulle jag tro..

Skulle vara jätte kul att få lite tankar och konstruktiv kritik kring min musik, har inte hunnit spela in så mycket och det jag gjort är genom garageband på min iphone!

Gå gärna in på soundcloud och sök på "fsundqvist" så finns det en del låtar där, tre synth expriment som jag gjort på det som finns tillgängligt på iphone, och två låtar där jag sjunger och spelar gitarr. (Inget dög och Jag var livet) Inget dög är mer arrad än den andra som bara är gitarr och munspel och sång.

Tack på förhand och ha det gott alla musik själar!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
fsundqvist (oregistrerad)

Tack för det!

Det tror jag oxå, har inte fattat vidden av denna sida men det jag sett hittills är helt suveränt!!

//F

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...