kaffe Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 (edited) Japp, nu har jag snurrat runt detta forum sen det startade, blivit medlem, glömt både inloggning och lösenord och nu slutligen blivit medlem igen. Har en Pc-baserad hemstudio som mitt studielån har en tendens att plöjas ner i. Gör främst gitarrbaserad musik, sen spelar genren inte så stor roll, kan vara allt få ledsen-kille-med gitarr till Pantera-metal. Tycker bara att det är grymt kul med musik. Har nyligen sålt min själ och börjat lira covers. Men det gör ju att jag kan spendera mer pengar på studion och låtsas att jag kommer slå igenom med mina fantastiska låtar.... Edited March 9, 2005 by kaffe
Ken Kängström Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Välkommen åter då =). Hoppas du kommer trivas =).
hackeman Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Så när du repar med dina polare kör ni Kafferep? (döööhhh dåålig) Välkommen! 😱
Lundin Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 Välkommen hit Pinfärsk Kaffe... ...mmm..ska nog brygga mig en kopp java tror jag...
kaffe Posted April 6, 2005 Author Posted April 6, 2005 Sabaton....Falun? Är ursprungligen från Rättvik själv så det är gött att se andra dalmasar här
Per_a_55 Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Slarvat bort... Perfekt, jag är inte ensam om att vara...... vadå? Välkommen igen!
Recommended Posts