Jump to content
Annons

Ny och taggad medlem!


nickson (oregistrerad)

Recommended Posts

nickson (oregistrerad)

Hallå! Jag heter Niklas och kommer i från uppsala, jag är 21 år gammal och har älskat musik hela mitt liv. Jag började lyssna på elektronisk musik när jag var runt 11 år gammal och sen dess har jag varit fast, men jag har självklart tagit mig igenom många olika genres, men house har varit med mig i många år nu, och senaste året har jag funnit ett intresse för dubstep också.

Jag har försökte gjort egen musik till och från i två år ungefär, men det har aldrig blivit något seriöst och jag har bara försökt i någon vecka innan jag slutat igen, mest för att skolan och jobb har tagit för mycket tid så musik-skapandet har fått ligga på hyllan, men för någon månad sen bestämde jag mig för att ta tag i det på riktigt, och än så länge går det framåt.

Tyvärr så har jag inga riktigt högtalare att jobba med, så jag sitter med ett par hörlurar, men man tar vad man har! Jag ska försöka få klar någon låt och lägga upp för att få lite kritik och tips på vad jag kan göra för att förbättra mig.

Undrar ni något eller bara känner för att prata musik så skicka iväg ett pm! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...