Jump to content
Annons

Demosångerska finnes!


JonnieWood

Recommended Posts

Hej!

Behöver du hjälp att lägga sång på dina demos?

Jag är en erfaren sångerska, gå in på min soundcloud för att lyssna soundcloud/joanmary

Vill du att jag gör jobbet via nätet? Jag har tillgång till full studioutrustning och kan spela in, samt klippa sången om det skulle viljas!

Kontakta mig här på studioforum vid intresse!

Redigerat av JonnieWood
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Oj! Lät mycket bra på din Soundcloud-sida. Ska genast bokmärka! 🙂 Dock finns det risk att du blir egen sångerska med berömmelse under eget namn så jag lär nog inte hinna hyra dig som demo sångerska! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är verkligen duktig. Lät kanonbra. Bra timing, skön risp i rösten när du tar i. Jag fick lite Rihanna vibbar och jag tror din röst kan göra sig väldigt bra i R&B scenen och möjligtvis även på lite clubremixes 😉 Addar dig för ev. framtida demobehov. Bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack för superfin respons! 🙂

Ni är varmt välkomna att höra av er, närsom!

Kardo; svaret på din fråga är ja, "possible" och "All Alone" är mina egna låtar. Har dock samarbetat med producenten/låtskrivaren på den första låten "All or nothing" som har proddat de båda första låtarna.

Redigerat av JonnieWood
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 8 månader senare...

Hej!

Behöver du hjälp att lägga sång på dina demos?

Jag har gått en 2-årig yrkesförberedande artistutbildning på Kulturama, nu är musiken mitt deltidsjobb. Skriver låtar till mitt eget musikprojekt men också till andra artister/producenter.

Jag har god erfarenhet av demosång, gå in på min soundcloud för att lyssna http://soundcloud.com/jonnie_music

Vill du att jag gör jobbet via nätet? Jag har tillgång till full studioutrustning och kan spela in, samt klippa sången om det skulle viljas!

Kontakta mig här på studioforum vid intresse!

Mvh

Johanna Jansson

Hej Johanna!

Kontakta mig, är intresserad!

/Johnny

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla sköna kommentarer!

Det är bara att återkomma så fort ni har en färdig låt som behöver sång med dubbar och stämmor, eller bara lead.

Skriver också text/melodi om ni behöver vill jag tilläga:)

Tjena jag har en låt som VERKLIGEN behöver vocals, kan skicka dig en omastrad version, så får du bestämma ifall du är intresserad 😉. Kan dock inte lova berömmelse och rikedomar men förhoppningsvis kan jag fixa ihop en bra låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
bewe (oregistrerad)

Du verkar vara precis det jag behöver. Hr en vispop- , en gypsie/flamenco- och ev. en hårdrocklåt. Perfekt att du kan göra sångpåläggen själv. Vad kostar du? Hur får jag kontakt?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...

Hej Jonnie! Tar du fortfarande sångjobb? Jag är intresserad av både co-writes och att hyra in dig för sånginspelningar på färdigskrivet material. Jobbar främst mot Japan men håller på att försöka ta mig in i Sverige också. Skicka gärna ett PM om du är intresserad så kan vi snacka mer!

Hälsningar/Farmer Boy

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Hej! Tar du betalt för att sjunga på demos? …jag samarbetar med två producenter (är sångerska själv men tappat mitt höga register pga diafragmabråck och reflux) så undrar om du skulle vara intresserad av att sjunga på nån låt? jag samarbetar med ett musik förlag som förlägger låtar till främst asien och istället för betalt kan du få procent 🙂

Redigerat av lingah
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej, vad kostar det att köpa vocals till låt?

Här är en låt jag gjort, har flera på g men svårt att få tag i bra sångare/sångerskor.

" data-controller="core.front.core.autosizeiframe" data-embedId='8f9a61e0a29f6679892058811c730e66' allowfullscreen=''>

Hej, vad kostar det att köpa vocals till låt?

Här är en låt jag gjort, har flera på g men svårt att få tag i bra sångare/sångerskor.

https://soundcloud.com/user-262850434/chris-veel-fashion-feat-donnie-ozoneradio-edit

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...