Chriskooh Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 (edited) LÅTNAMN: Frustration ARTIST/GRUPP:Christopher Skoogh GENRE:Trance LÅTLÄNGD:6:41 KOMPOSITÖR:Christopher Skoogh PRODUCENT:Christopher Skoogh EV. MEDVERKANDE: Satans jävlar INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 6 MB STATUS: Demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag AAA fasen oxå jag hade ju inte tryck på "render" efter att jag premastrat i Wave LAb inte konstigt det lät dovt å muffigt. Hoppas den här NYA låter bättre. Gärna Kritik.. Edited March 7, 2005 by Chriskooh
MJInc Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 Nu är inte Trance min gebit så det lämnar jag till andra. Men jag förstår att du inte är nöjd med mastringen. Staplarna i winamp syntes knappt. Får intrycket att du lyckats pressa ned ljudvolymen istället för upp som är brukligt vid mastring.... 🙂 //Micke...
PzYkBrYt Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 Vet inte vad jag tycker om låten i sig, är inte min bag. Mixen känns lite diffus & dov. Lite mer snärt & attack skulle sitta fint.
Chriskooh Posted March 6, 2005 Author Posted March 6, 2005 Men jag förstår att du inteär nöjd med mastringen. Staplarna i winamp syntes knappt. Får intrycket att du lyckats pressa ned ljudvolymen istället för upp som är brukligt vid mastring.... 😲 //Micke... jA SÅ VA DET. fÅR BÖRJA OM 🙂
Coffeemidget Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Ingen låtlänk?.. Förövrigt, Maximering av volym är inte allt, de går ofta till den överdriften att de sabbar ljudet om man bara e ute efter loudness. Men om de nu va trance så är väll "en fet jävla vägg" maximieringen att eftertrakta kanske. Får välvänta tills herrn lägger upp en till länk
Chriskooh Posted March 6, 2005 Author Posted March 6, 2005 Ingen låtlänk?.. Får välvänta tills herrn lägger upp en till länk Nu behöver du inte vänta längre 😎
Chriskooh Posted March 7, 2005 Author Posted March 7, 2005 Nu har jag mastrat lite till, tycker det börjar likna nåt nu.. 😆
Egghuvud Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Jag tycker väl att ljudet är okej, men låten är lite oinspirerad.
Recommended Posts