Jump to content
Annons

Värt att köpa logic?


Tainius

Recommended Posts

Tjena grabbar!

Jag undrar helt enkelt om det är värt att köpa logic istället för att köra en nerladdad version?

Nu när man blir seriösare med musiken så har jag funderat kring detta.

Ville se hur logic var, och nu jobbar jag näst intill enbart i logic

Hur har ni själva gjort?

tack/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag började som du, har nu på senare tid köpt programvara. Det känns roligare.. och det är skönt när det inte skiter sig med uppdateringar och annat tjafs. Om du är seriös så tycker jag definitivt att du ska köpa programmet.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Håller med Freddy men i mitt fall så började det med Logic för PC på den gamla goda tiden. Jag började med Cakewalk men trivdes inte men med ett ljudkort jag köpte så följde en bantad Logic version. Dessvärre så kom jag in i det när det var lite för sent dvs kort efter så försvann PC Logic och det var apple only. Det fanns därmed inget alternativ och om man ville hänga med i utvecklingen så jag köpte en beggad dongle på Ebay och på den vägen är det.

Vill tillägga att jag inte har ångrat det en sekund och med tanke på att priset har rasat så in i norden sedan dess så är Logic nu för tiden en riktigt bra deal.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...