Jump to content
Annons

Två snabba frågor till alla om plusmedlemskap


Björn Olsberg

Två snabba till alla om plusmedlemskap  

63 röster

  1. 1. Är du plusmedlem idag?

    • Ja
      9
    • Nej
      51
    • Vet ej
      3
  2. 2. Du som inte är plusmedlem - varför?

    • För dyrt mot vad jag får
      16
    • För krångligt
      3
    • Jag förstår inte vad jag som plusmedlem egentligen får
      19
    • Den information jag söker, hittar jag genom Youtube, Google eller annat sätt
      28
    • För få artiklar och/eller videor
      11
    • Fel ämnen bland artiklar/videor för mig
      4
    • Övrigt - vad? (svara i inlägg nedan)
      12


Recommended Posts

Annons

Jag testade när ni erbjöd plusmedlemskap gratis.

Men jag kan ärligt säga att jag inte utnyttjade det över huvud taget och det mesta finns redan gratis på youtube, google, här på forumet mm.

Och er tidning läser jag hellre i pappersform i soffan, hängmattan eller annat datafritt ställe =)

//Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Man blev ju hastigt och lustigt plusmedlem alldeles automagiskt (nåja - inte helt automagiskt, utan man måste skriva in prenumerationsnummer o dyl i sin forumprofil, men ändå...) när man prenumererar på tidningen. 🙂

Annars hade jag nog inte brytt mig om det...

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är låtskrivare. Inspelning känns som andra kan och brinner för mer än jag. Jag använder numera en Ipad som inspelare till demos. Men jag har övervägt att bli prenumerant nån gång då man fick ett mickerbjudande.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Man blev ju hastigt och lustigt plusmedlem alldeles automagiskt (nåja - inte helt automagiskt, utan man måste skriva in prenumerationsnummer o dyl i sin forumprofil, men ändå...) när man prenumererar på tidningen. 🙂

Annars hade jag nog inte brytt mig om det...

O fan det visste inte jag får fixa fram nummert undra bara var det är kanske på fakturan som man pröjsade en gån för länge sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

O fan det visste inte jag får fixa fram nummert undra bara var det är kanske på fakturan som man pröjsade en gån för länge sedan.

Det står nog på adressetiketten på tidningen också, tror jag - men annars kan du säkert ringa eller maila till kundtjänst, så kan de nog ta fram det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade plusmedlemskapet gratis och bestämde mig sedan för att kasta in stålars för ett år. Känns lite surt att betala ett år när man som prenumerant helt plötsligt blir plusmedlem automatiskt.......(återbetalning?)

I övrigt så är jag väl egentligen inte helt övertygad om nyttan, åtminstone inte vad gäller videos, inspelning osv osv. Kul att kunna komma åt artiklar dock på ett smidigt sätt.

Tidningen som så läser jag nog helt i fysiskt format.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så bra! Då skall jag bara förstå hur man får det hela att fungera...

Läs ledaren på sidan 4i senaste numret, så ser du att du ska gå in på http://korta.studio.se/preninfo för mer info. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har problem med mitt medlemskap, det funkade i ett par dagar men nu kommer ett felmeddelande upp som ser ut så här:

Ledsen, ett fel inträffade. Om du är osäker på hur du använder en funktion, eller inte vet varför du fick detta meddelande, försök leta svar i hjälpfilerna, eller meddela en administratör.

Har skrivit till admin två gånger men inte fått svar, kontaktade kundtjänsten/support igår, har skrivit in mitt kundnummer och postnummer, det ska inte vara några mellanrum eller andra tecken än siffror som gäller men i mitt kundnummer finns en sån här #

Blev plusmedlem 2012-06-14 och funkade som sagt i 3-4 dagar.

Nån som vet vad felet kan vara?

Link to comment
Dela på andra sajter

Plusmedlemskapet fungerar ju inte som det ska. I appen kommer jag endast fritt åt tre nummer. Varför, och varför just de numren? Övriga nummer står det att jag ska köpa för 45kr/65kr. Har mailat Paperton men fick inget svar. Kan någon på Studio svara varför inte detta fungerar. Uppskattar funktionen att kunna läsa tidningen på iPhone/iPad men då måste det ju också finnas tillgång till numren.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Man blev ju hastigt och lustigt plusmedlem alldeles automagiskt (nåja - inte helt automagiskt, utan man måste skriva in prenumerationsnummer o dyl i sin forumprofil, men ändå...) när man prenumererar på tidningen. 🙂

Annars hade jag nog inte brytt mig om det...

Fick precis senaste numret och fick tummen ur och skriva in siffrorna, tack för upplysningen! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in musicradar.com, dom har det som kallas för plusmedlem här gratis på sin sida men säljer även futuremusic som tidning och artiklarna är längre i tidningen.

tycker ni borde köra den grejen istället, den här sidan är ju rätt värdelös som gratismedlem och man vet inte vad man kan få om man betalar eftersom man inte får nånting alls som gratismedlem

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få svar både här och hos Paperton men det verkar inte finnas någon som orkar svara på varför jag bara kommer åt tre nummer av Studio i iPhone-appen. Hur ser det ut för er andra, kommer ni åt att läsa tidigare nummer i appen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...