Jump to content
Annons

Claes @ 20 000 inlägg


Valle

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu återstår bara en sak till innan vi kan utse Claes till forumets obestridbare "capo di tutti capi", och det är att gilla något av Claes inlägg minst tjugo gånger till, då kommer han upp i 561 "gillningar". 😄

(Kollade precis medlemsregistret och såg till min nakna överraskning att ett av forumets lågvattenmärken ligger på ofattbara 560(!) gillningar.)

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu återstår bara en sak till innan vi kan utse Claes till forumets obestridbare "capo di tutti capi", och det är att gilla något av Claes inlägg minst tjugo gånger till, då kommer han upp i 561 "gillningar". 😄

(Kollade precis medlemsregistret och såg till min nakna överraskning att ett av forumets lågvattenmärken ligger på ofattbara 560(!) gillningar.)

Ja - hur kan det ha gått till att du har fler gillningar än jag? Nu blir jag riktigt sur! 😏😛

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Jag såg att du har bra pris på v69, jag har en v67. Om man jämför finns det något som sticker ut så där lite extra/kan det vara värt att kompletera men en 69?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry. Såg inte din fråga eftersom tråden nog åkte ner en bra bit medan jag var iväg och inte kunde läsa... Det är bättre att maila den typen av frågor eller att skicka PM i forumet.

Skickar PM. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...