Jump to content
Annons

Claes @ 20 000 inlägg


Valle

Recommended Posts

Lite speciellt är det nog. Grattis!

Vilken är nu din favoritmick? Är det Bay Blue Bottle?

Claes-

quizzare - 55

Jäpp! Blue Babybottle är den jag nästan alltid använder - men jag är väldigt förtjust i min Crowley and Tripp Naked Eye också...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Frågan vi bör ställa i det här läget; Klarar Studio Forum mer över 20000 inlägg på en användare? Vi stod inför ett liknande problem för drygt tolv år sedan.

😄 Jag kanske kraschar hela databasen när jag klickar på Skicka... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur nördigt det än är, så måste du starta en tråd med ditt 20 000e inlägg!

När du gjort inlägget så tar du en print screen på inlägget där även din avatar och inlägg syns. Och går in och redigerar tråden med att lägga dit just den skärmdumpen! Så vet alla att just DET är det 20 000e inlägget. [...]

Strålande förslag. Nördigt eller ej, det måste göras! 😎

😆

Det är för att drummeln som startade tråden, gjorde det i avdelningen medlemspresentationer, där antal inlägg inte räknas... 😉

😆

Well done, Valle... 😉😛

😄 Jag kanske kraschar hela databasen när jag klickar på Skicka... 😱

A hell of a way to go though 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda logiska är att tidningen på något sätt featurerar (japp det heter så) Claes i nästa nummer, eller det som följer 20k inlägg.

Det andra enda logiska är att Claes då får ett hall pass på att i artikeln, för en gångs skull, fritt och skamlöst få plugga varor ur sin produktkatalog.

Win/Win, Studio får anledning att pusha för sitt forum och Claes får chansen att tjäna ca en krona per inlägg.

Det tredje enda logiska är att Oldsberg o co redan tänkt på det här och har artikeln klar.

(Och ågren över hur de ska toppa det här vid Claes 30k. När tidningen Studio fallit till föga och döpt om sig till typ "Turntable STHLM" eller "Du, Spotify och en Latte").

  • Gilla 6
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hur nördigt det än är, så måste du starta en tråd med ditt 20 000e inlägg!

När du gjort inlägget så tar du en print screen på inlägget där även din avatar och inlägg syns. Och går in och redigerar tråden med att lägga dit just den skärmdumpen! Så vet alla att just DET är det 20 000e inlägget. För räkneverket stannar ju inte bara för det 😉

🙂

Sker det idag tro?

8 kvar i detta nu...

Glöm inte göra som jag skrev nu Claes i mitt egna citat här ovan 😉

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

(Ska se om vi kan hjälpa det hela över tröskeln då)

Ultrasone är jävla DYNGA!! Låter dovt, tunt och alltid fasfel mellan Left/Right. Å FUL är dom med! Hur nån ens kan klämma ett par såna över skallen är en jävla gåta! 😎

Det hjälper inte eftersom inläggen i denna tråden inte räknas. Det var ju någon klant som startade tråden under medlemspresentationer... 😠😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hjälper inte eftersom inläggen i denna tråden inte räknas. Det var ju någon klant som startade tråden under medlemspresentationer...

Men vafaan? så inte ens OM Claes tagit betet hade det gjort nåt ... 🤪 Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Det hjälper inte eftersom inläggen i denna tråden inte räknas. Det var ju någon klant som startade tråden under medlemspresentationer... 😠😆

Det var för... eh, föratteh... Jo! Anledningen till att tråden startades i denna avdelningen var för att ditt 20 000:e inlägg skulle bli ett hjälpande inlägg i en annan tråd...

ööÖÖÖHH *HOST*

grinbig.gif

Näh, det var det inte...

cry.png

Jag är en loooooooser!

Link to comment
Dela på andra sajter

I denna tråden kan jag svara och tacka för gratulationerna. Det ser ju snyggt ut med en rund och jämn siffra som 20000, så jag ska kanske sluta skriva i forumet nu...? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! 🙂

Det har ju tagit några år att skriva så galet många inlägg, så det lär nog dröja ett tag tills nästa nolledag - eller ska man säga nästa nollnollnollnolledag... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe nice! Har du länk till tråden? 🙂

Här är den: https://www.studio.se/index.php/topic/96777-fragor-till-claes/page__view__findpost__p__1416592 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...