Jump to content
Annons

Reklamplatser på sajten


Recommended Posts

Nu har jag försökt ladda upp lite byggbilder i 10 minuter men jag förföljs hela tiden av Roland-annonsen som lägger sig i skrivfältet. Jag lyckas inte springa bort från Rolle helt enkelt.

Jag tycker dessa banners funkar mer som ett irritationsmoment snarare än intressant varuupplysning. Som annonsör hade jag inte velat annonsera på en sajt med detta reklamupplägg därför att jag tror det skapar mer badwill än goodwill för såväl annonsörerna som för sajten. Det blir fel om annonserna tar mer fokus kontra sajtens primära innehåll och den annonserade varan förknippas med något negativt.

Ni kanske kan göra någon bra grejj av det istället och ha en dedikerad annonssida typ "Produkter och tjänster för ditt musikskapande"?

Nu tar jag paus från Rolle och går ut och kapar MDF istället.

Allra ödmjukast / Björn

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu tar jag paus från Rolle och går ut och kapar MDF istället.

Allra ödmjukast / Björn

Vissa annonser tycker jag är märkliga som t.ex motorsågen som de hade för någon vecka sen. Vad gör den på ett musikforum det är ju inte precis rätt målgrupp.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det är ju business för Studio, de lär inte släppa på inkomster för att vi blir irriterade.

Annonserna i all ära ( 😏 ) men det var ju placeringen av dessa som fuckade upp allting för wellness.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...