RoBERT Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 LÅTNAMN: Mega X-Mas Medley ARTIST/GRUPP: Fusionskvartetten GENRE: Fusion LÅTLÄNGD: 9:00 ARRANGEMANG: aorfreak, limpan å nårra till... PRODUCENT: Limpan EV. MEDVERKANDE: Limpan, aorfreak å resten av kvartetten INSPELNINGSÅR: 2004 Dec FORMAT: Mp3 STORLEK: 13 MB STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag tänkte man kunde lägga upp lite försenad julmusik som den första demon här på forumet för min del. å det var inte ens jag som mixade så ni får klaga på nån annan då haha!!! 😛 jul eller ful är frågan! lyssna å ehh... njut! =D
Guest nattvaktaren Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Det låter 100% demo. Visst har du trevliga idoler, men det hjälps inte.
Limpan Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Det här är grejjer det!! Jul är kul!! Speciellt snyggt mixad var den sista julhälsningen i form av en smurf,, tack mig själv =) eller nått... tack fusionskvartetten, det har varit roligt att få spela med er. Nu ska ja ta å ta på mig en mössa. Tjo Kramgo sång, den lixom är som silke 😛
Håkan Ekberg Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Tackar! Tror jag sparar den här till nästa Jul Håkan
VacUm Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 Oj oj.. Görs det sån här musik fortfarande? Helt ok spelat hursomhelst. Men detta är riktigt hemsk musik .. 😉 Vad håller ni på med på slutet (funkjammet alltså)? Skär bort, det funkar inte alls....
RoBERT Posted March 3, 2005 Author Posted March 3, 2005 det var bara en kul grej liksom. vi körde den live först på en julkonsert. det är jag som sjunger om nån undrar haha... 😛 å sen bestämde vi oss för att spela in den. bara för att prova på lite fusion. kul var det iaf! 🙂
Recommended Posts