Guest Lindebergmusic Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 (edited) LÅTNAMN: Den enda som vet ARTIST/GRUPP: Johan Lindeberg GENRE: Pop LÅTLÄNGD:2,50 KOMPOSITÖR:J.L PRODUCENT:J.L EV. MEDVERKANDE:J.L INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3,91 mb STATUS: Färdig hoppas jag 😄 LÅTLÄNK:Den enda som vet Edited March 1, 2005 by lindebergmusic.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 (edited) Det lät helt ok men inte speciellt. Jag rycktes inte med av låten dessvärre. Edited March 1, 2005 by Shadows Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 trummorna kænns långtborta tycker jag, spec virveln. Men mina usla PC-hørtalare på jobbet kan missleda. Sången kænns också lite långt bort... Bra annars Jimmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coffeemidget Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 mysig låt, inte nån favorit, men jag tror många skulle gilla den. Den äger ju lugnt den större delen av blaha:et som går på radion tycker jag. Tycker vocalsen kunde klarnas upp lite. Låter som lite rumsakustik på dom också. Annars e de bra mix tycker jag. Tycker kanske crasharna e lite solkiga, fast de e nog kodningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fregrit Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Jag tycker att mixen låter väldigt smal, mycket eftersom trummorna är i mono. Det är nog bara orgeln som vågar sig ut i panoreringen lite. Trummorna är dränkta i rumsljud och attackljudet försvinner lite. Sången känns lite tunn på nått sätt.. Dynamisk mik typ sm58 va? Melodin å texten tycker jag är bra! Känns som en såndär låt som passar perfekt i P4 på nått sätt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Håller med ovanstående om trumljudet. Sjung ut. Det är lustigt mixat. Nivåerna är ojämna. Det är lustig dynamik. Väldigt mellanregistrigt. Ingen botten eller topp. Jag skulle gå tillbaka till ritbordet och mixa om hela låten. Låten är trevlig annars. Bra arrangerat snygga ljud. Men mixa om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts