Jump to content
Annons

Stulen låt släppt via hobby-skivbolag. Behöver hjälp att gå vidare.


Kanix_Cane

Recommended Posts

Annons

Såja, här finns ingen anledning till tuppfäktning. Det vore bättre om du, som forumreglerna föreskriver, ansträngde dig för att konversera bemötande.

Vaddå anstränga mig för att konversera bemötande? Jag var bara lika "vitsigt" inställd som du, typ "Ursäkta om jag förstör partyt ... Sorry ... bara en spottloska åt herr eracers håll".

Å andra sidan; jag försökte inte beskriva något specifikt för det här fallet, utan bara ge en liten bild av hur det ren "Juridiskt sett..." (som jag ju faktiskt började, och avslutade" inlägget med) kan se ut. Om inget så kanske det tillför någon något intressant, vad fan vet jag.

Men OK.

ingen som pissar på upphovsrätten och proklamerar dess död i denna tråden?

BWAAHA! 😄 Nä du... nu hejar vi på den 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta reda på vart han bor, gå dit, plocka med dig hans ytterdörr, sätt valfritt klistermärke på dörren och säg; Nä det är inte samma dörr! Hade du ett klistermärke eller!?

Bulletproof! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har skickat iväg ett mail till "The Club" ang DJ Eracer, med länk till denna tråd. Får se vad som händer! Inget svar fortfarande från honom via mail. Nu ska jag pula ihop ett trevligt brev med adressat Herr Skoglund i Söderhamn.

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inget nytt att rapportera tyvärr. Förutom att jag fått svar från "The Club" ang DJ Eracers spelning.

Nu blir man onekligen lite nyfiken på vad de sa om det hela?

Link to comment
Dela på andra sajter

De tackade för tipset och sa att de var lite less på honom för han verkade inte sköta sin uppgift när det gällde biljetterna till eventet samt att han var svår att få tag på. Fick inget direkt svar om de tänkte avboka honom med andra ord, men låter nästan som de menar något åt det hållet. Vill inte vara påstridig heller, men nu har jag åtminstone gett dem informationen om hela den här karusellen och rådde dem att låta någon mer seriös DJ spela.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur anmäler man en hel tråd till en moderator när den spårat ur?

(Ja, jag är medveten om att det finns bättre ställen att fråga, men nu får jag kanske svar samtidigt som någon tar åt sig.)

Jag har redan anmält ett par inlägg i början av urspårningen, antar att det är så man får göra. Tycker det är synd att denna intressanta tråden ska börja handla om mazariner.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Då fyller jag väl på med en ny men ändock liten händelse i det stora hela. Skickat fråga om hur The Club ställer sig till den info de fått och om de kommer göra några åtgärder gentemot Mr Mupp. Hade varit kul att se hans reaktion om de bestämmer sig för att inte låta honom medverka.

Skivbolaget har jag ej hört något mer ifrån. Och inte heller Mr Mupp. Ska ta ett krafttag igen.

Redigerat av Kanix_Cane
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur anmäler man en hel tråd till en moderator när den spårat ur?

(Ja, jag är medveten om att det finns bättre ställen att fråga, men nu får jag kanske svar samtidigt som någon tar åt sig.)

Tjena!

Man väljer ett lämpligt inlägg och trycker på "anmäl", precis som du och fidden gjort kring denna tråds urspårning.

Mazarinerna har nu en egen tråd i OT-avdelningen. Här håller vi oss fortsättningsvis till ämnet.

/Bengan

moderator

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har kvar Hellfogs "Jag köpte en mazarin förpackning idag" och då jag kände att ska man vara rolig men OT så ska man inte särskriva skiten!

Så det var så det började med min kommentar...fast hans meningslösa inlägg ligger där än!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fick idag svar från arrangören på The Club:

Det låter ju inget bra men nu är han redan säljchef och ska få spela ett set, jag håller vad jag lovar, dock får han inte spela den låten.

Att han sen har problem i övrigt och ha gjort bort sig är inget jag har med att göra känner jag.

Där fick man ju lite på nosen kände jag.

Redigerat av Kanix_Cane
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken usling!! Kötta honom!! :-/

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick idag svar från arrangören på The Club:

Det låter ju inget bra men nu är han redan säljchef och ska få spela ett set, jag håller vad jag lovar, dock får han inte spela den låten.

Att han sen har problem i övrigt och ha gjort bort sig är inget jag har med att göra känner jag.

Säljchef?

Lite vekt kan man ju tycka, men ändå en liten vinst i och med att han inte tillåts spela din låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...