Jump to content
Annons

Reklamen är (återigen) i vägen :( [problemet borta efter c:a 4 minuter men återkommer för andra medlemmar]


CHAE

Recommended Posts

Som sagt; i detta nu är reklambannern i vägen och skymmer sikten.

Kör WinXP, SP 3, Firefox 10.0.2 och samma skärminställningar som jag alltid gjort.

Förvirring en är total 😳

Är det likadant för någon annan?

Vänligen,

CHAE

[Edith: glöm det där med att det är förskjutet. Jag har förstått att det var en annan medlem som pajade ur sidan xD]

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nope, inte bra alls, Sadam!

However nu, fyra minuter senare, är dock problemet borta. Man kan ju iofs ropa "AdBlocker" men jag anser att problemet inte borde uppkomma in the first place, liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade grymt svårt att lyckas logga in pga reklamen hamnade ovanför "logga in-fönstret".

Fick trixa som tusan innan jag kom runt det.

Imo så ska det inte behöva "trixas" någonting. Det ska rulla bättre än en nyservad Studer.

Reklam okej, det kan jag leva med så länge den inte stör, vilket den uppenbarligen har gjort både hos mig och flera andra.

Vad har ansvariga att säga om saken?

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här. Win7 64, IE 9. Den där j-a dokusåpa-bannern lägger sig ivägen för inloggningen.

Ta bort skiten!! 😠

Och jag fattar att ni får in finansiering via reklam men tyvärr är det bara motbjudande, det räcker att den ligger i en frame till höger.

Redigerat av arha
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är här för att få ta del av all information som skrivs här inne. Jag sitter inte här för att få en jävla reklambanner mitt i nyllet så fort jag öppnar sidan...

Gör om, gör rätt, Olsberg!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Samma här. Win7 64, IE 9. Den där j-a dokusåpa-bannern lägger sig ivägen för inloggningen.

Ta bort skiten!! 😠

[...]

Aha, fortfarande problem för många andra ser jag 😏

Det måste ju vara något knas när det blir sådär helt random. Har varit med om det två gånger hittills. Jag kör även AdBlock vilket fungerar awesome men inte när reklambanners skymmer introsidan.

Jag är här för att få ta del av all information som skrivs här inne. Jag sitter inte här för att få en jävla reklambanner mitt i nyllet så fort jag öppnar sidan...

Gör om, gör rätt, Olsberg!

Som jag sa tidigare; reklamen kan jag leva med men inte när den jack-in-the-boxar en bara "sådär" 😏

Observera att jag fortfarande efterlyser ett svar från ansvariga. PM eller hellre; ett svar här i tråden.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag sa tidigare; reklamen kan jag leva med men inte när den jack-in-the-boxar en bara "sådär" 😏

Jag efterlyser fortfarande ett svar/lösning/whatever från ansvariga.

Jag har inga problem med reklamen heller men när informationen här inne kommer i andra och tredje hand, då blir jag förbannad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...