Jump to content
Annons

Wassup, Ken Ring här..


KenRingBB

Recommended Posts

Annons

Vet inte vad du menar med den men om du undrar om det är han med tio album i bagaget, så ja.....

Hehe

Jo det var precis "den" jag menade/frågade efter. "Låter för barnen" osv...

Jag kan inte allt om hiphop, men jag har snöat in på en del svenskt, och vissa av dina grejjer är fantastiskt bra.

Välkommen som sagt:)

Link to comment
Dela på andra sajter

hur gör man det?

Lättast är väj bara att youtuba ken ring??

Högst upp till köger finns en knapp (ditt användarnamn) med en rullgardin. Där väljer du "Min profil" och sedan väljer du "Redigera min profil" lite längre ner i fönstret (mörkgrå ruta), och sedan "Redigera signatur" i fältet till vänster.

Det är ju lite synd annars om man bland alla youtubeklipp väljer ett som du inte lagt upp själv. Men Youtube är bra då det verkar funka på allas prylar.

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Högre upp? Alla är högt upp som ens är här.....

Jag visste väl att det jag skrev kunde misstolkas. Vad jag menar är: folk som är med i gemet, djupt rotade och träffar alla möjliga kända människor i branchen. Ni bär på mycket kunskap som intresserar andra - i det stora hela är det bra för forumet. Folk har klagat på att svenska artister inte vill hänga på forumet, medan gearslutz är fyllt av kända artister och mixare. Att jag tycker att det är trevligt med kändisar här (det är inte kändisskapet som är intressant, utan erfarenheter och kunskap) är ju knappast ett negativt påstående som tar bort det positiva i alla typer av medlemmar vi har här.

Jag kan slå vad om att det finns många som sysslar med hiphop här som är ivriga att ställa frågor om både det ena och det andra till dig Ken. Grattis till alla dessa!

Inte på något vis en discredit till alla andra "icke-kända" forumiter (inklusive mig själv, kanske..? 😉 )

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...