Jump to content
Annons

"Personifiera" första sidan, går det?


Mr Keys

Recommended Posts

jag efterlyser någon funktion där man kan bestämma vilka "ämnen" som skall synas på sin första sida...går det? Jag är tex extremt ointresserad av alla typer av demo-trådar....lyssnar i princip aldrig, kommenterar aldrig, och lägger aldrig upp något, så dessa trådar är bara irriterande för min del, speciellt då de är väldigt många till antalet.

Jag använder nämligen forumet på följande sätt: kollar startsidan på någon minut om det är något intressant ämne, om så inte är fallet smurfar jag vidare någon annanstans. Ibland dedikerar jag lite mer tid åt det, och då hittar man ibland trådar som man helt missat. Som jag eventuellt inte hade missat om jag från början kunde "ta bort" tex demo-trådar.

Går det att få dessa, för mig ointressanta trådar, att helt enkelt inte dyka upp på min "första sida" på forumet? Eller finns det någon annan lösning på det?

Redigerat av Mr Keys
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag håller med på sätt och vis. Jag sitter oftast på jobbet och avnjuter studio forum, och eftersom vi har strypt brandvägg för all slags medie hantering, kan jag inte (även om jag stundom tycker det är både underhållande och lärorikt) att lyssna på uppladdade låtar.

Så ibland, när många har laddat upp nya låtar så är det bara ett fåtal (på grund av anledning) läsbara trådar på startsidan.

Skulle det inte gå att ha uppladdade låtar befriad från själva senaste trådarna sektionen? Det finns ju en sektion speciellt för "Senast uppladdade låtar"...

bara en tanke...

/Ulf

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker dom skulle haft avsevärt fler "aktuella" trådar, 15 stycken är åt helvete för lite. dels för att det hade blitt mycke bättre omsättning på bra svar o råd.

inte för att jag fått nårra dåliga råd hittills men det blir alltid att man får svar av dom som är inne just precis nu, sen åker tråden bort inom nån timme, mindre om det är en aktiv tid.

plus att som du säger, man går, läser vilka 15 trådar som är uppe på listan, sen e det slut.

hade vatt lagom med i alla fall det dubbla.

nu tycker jag själv att demolåtar är trevligt och inspererande men det hade vatt väldigt smidigt med ett "avdelnings-filter" som man kan customiza. även vilken genre av demolåtar som kommer upp hade vatt smidigt att kunna bestämma med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...