Jump to content
Annons

Logga in på forumet via smartphone/android?


novation (oregistrerad)

Recommended Posts

novation (oregistrerad)

Hej!

Lyckas inte logga in på forumet med min HTC Sensation, surfar en del med mobilen och det funkar på alla andra sidor. Det kommer upp en ruta med gröna staplar så det ser ut som den försöker, men det händer liksom ingenting. Vad har jag missat? Tips någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har jag bara drömt detta eller har det funnits en mobil-anpassad variant av forumet tidigare? Något sådant hade ju varit trevligt, alternativt support för tapatalk. Är oxå inne via mobilen ganska ofta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en officiell app för IP.Board som är forummjukvaran som Studio forum använder.

Tyvärr finns det en del buggar iom. att forumet just nu landar i den tomma kategorin Sidor som förstaval istället för Avdelningar.

Så även om du möts av ett "Ledsen, inget nytt innehåll hittades" först av allt, ge inte upp utan klicka dig till startsidan och gå därifrån till Avdelningar. Nu kan du hitta trådar och söka nytt innehåll etc.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag bara drömt detta eller har det funnits en mobil-anpassad variant av forumet tidigare? Något sådant hade ju varit trevligt, alternativt support för tapatalk. Är oxå inne via mobilen ganska ofta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag bara drömt detta eller har det funnits en mobil-anpassad variant av forumet tidigare? Något sådant hade ju varit trevligt

Jo det har funnits. Men den var inget vidare! Påpekade detta till Olsberg och då tog han bort det så att det visar som i en vanlig webbläsare i dator!

Det som var då (som jag vill minnas det) var att dom senaste inläggen inte fanns med på startsidan!

Riktigt rörigt fö man hade ingen som helst koll på "tidslinjen" på inläggen, vilket som var det senaste..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...