Jump to content
Annons

utöka ezdrummerbiblioteket


cwc

Recommended Posts

Tja!

Tröttnat på grundutbudet i Ez och funderar på att ladda ner ett paket från Toontracks sida:

https://www.toontrack.com/products.asp?item=95

Nu e jag långt ifrån nån expert på detta så jag kollar lite med er innan jag knappar in kontonr å dyl...

* Vad händer om jag förlorar internetkontakten under nerladdningen? (Det händer då å då här ute i skogen)

* Vad händer om hårdisken kraschar nån gång i framtiden? (då har jag ju ingen orginal CD)

Nån som laddar ner program på detta viset och vet hur det funkar?

Peace/Fred

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bränn filerna när du fått hem dem?

Och jag tror inte att det är någon fara att nätet lägger av...men SKULLE det ändå göra det så är det väl bara att skriva till dem?

Men hur ofta händer det just när man ska köpa något sådär? Det tar ju bara 30 sekunder eller nåt att genomföra ett köp...= )

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bränn filerna när du fått hem dem?

Och jag tror inte att det är någon fara att nätet lägger av...men SKULLE det ändå göra det så är det väl bara att skriva till dem?

Men hur ofta händer det just när man ska köpa något sådär? Det tar ju bara 30 sekunder eller nåt att genomföra ett köp...= )

Tar nog lite längre tid att dra hem paketet, uppkopplingen är inte direkt av prima kvalitet här ute 😉

Tar å chansar!

Är det verkligen så enkelt att man bara kan bränna filerna? Galet lätt att sprida grejerna då känns det som... Se så bra jag är på sånt här 😄

Redigerat av cwc
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får en kod som du kan aktivera med, denna är unik och funkar bara för en användare. (om jag inte minns fel).

Sen ska du även kunna ladda ner själva programvaran flera gånger, ifall något händer som du säger. Så du ska inte behöva oroa dig för att bli av med rättigheterna till programvaran ifall din dator rasar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får en kod som du kan aktivera med, denna är unik och funkar bara för en användare. (om jag inte minns fel).

Sen ska du även kunna ladda ner själva programvaran flera gånger, ifall något händer som du säger. Så du ska inte behöva oroa dig för att bli av med rättigheterna till programvaran ifall din dator rasar.

Gött!

Tack för hjälpen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar nog lite längre tid att dra hem paketet, uppkopplingen är inte direkt av prima kvalitet här ute 😉

Tar å chansar!

Är det verkligen så enkelt att man bara kan bränna filerna? Galet lätt att sprida grejerna då känns det som... Se så bra jag är på sånt här 😄

Jo, att ladda hem är ju en sak, men har du bara köpt det - vilket inte tar så lång tid - så kan du ju ladda hem det när du vill sen...

Och sprida det om du har bränt det? Varför skulle du det och hur? Du lägger grejerna på en skiva och lägger den i en hylla eller nåt bara? Varför ska den spridas och av vem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oddgrooves har bra midimaps till Ez-drummer också...

mvh

Cool, fick ner dom så nu ska jag bara lista ut hur man får ljuden att dyka upp i EZ 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, att ladda hem är ju en sak, men har du bara köpt det - vilket inte tar så lång tid - så kan du ju ladda hem det när du vill sen...

Och sprida det om du har bränt det? Varför skulle du det och hur? Du lägger grejerna på en skiva och lägger den i en hylla eller nåt bara? Varför ska den spridas och av vem?

Öh... Tänkte att det borde vara skrivskyddat på nåt sätt men det är klart att det är koder som gäller idag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du lägger midimapparna under fliken my midimaps i ez-drummer så fungerar dom.

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Ger mig på denna punkten... Bättre med riktiga program! Enna gjorda för att bara funka 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ner EZ The Classic igår så ikväll blir det till att lira Rn'R å dricka ett par goa pils till detta 🙂 Fan va gött me lite nytt drum sound!

Peace!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...