kenjoswe Posted February 22, 2005 Posted February 22, 2005 LÅTNAMN: WannaBe GRUPP: MigSjälv GENRE: Rock/Pop LÅTLÄNGD: 3:53 KOMPOSITÖR: kenjoswe PRODUCENT: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,5 meg STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej alla, Här kommer en låt där jag testar min nya gura som jag köpte på nätet från Tyskland. http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarre...S335_DOT_CH.htm Jag blev rekommenderad av någon i detta forum. Leveransen gick på tre dagar. Alles in Ordnung. Hoppas ni gillar min låt! Hälsningar Kent Johnson
jacvenza Posted February 22, 2005 Posted February 22, 2005 Kanske inte min favorit musik. Låten är nog i grunden något att jobba på, men det behöver enl mig slipas på både det ena och det andra. 😉
Haunted-Mansion Posted February 22, 2005 Posted February 22, 2005 Här kommer en låt där jag testar min nya gura som jag köpte på nätet från Tyskland.http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarre...S335_DOT_CH.htm Jag blev rekommenderad av någon i detta forum. Leveransen gick på tre dagar. Alles in Ordnung. Vad gick total priset på med frakt och allt? Själva guran fick jag till summan 3131:- vilket är nice 🙂
kenjoswe Posted February 23, 2005 Author Posted February 23, 2005 Vad gick total priset på med frakt och allt? Själva guran fick jag till summan 3131:- vilket är nice Totalt 364 EUR vilket är 3276 kr om man räknar med 9 kr/EUR. /Kent J.
Egghuvud Posted February 23, 2005 Posted February 23, 2005 Jodå låter inte så illa om guran. Produktionen låter däremot väldigt underlig. Ljudbilden låter som om du spelat in live på fritidsgården ungefär. Konstigt tomma trummor, frånvarande bas, överreverbererat och lite styltat. hur är trummorna gjorda? 😄
kenjoswe Posted February 23, 2005 Author Posted February 23, 2005 Konstigt tomma trummor, frånvarande bas, överreverbererat och lite styltat. hur är trummorna gjorda? 😄 Trummorna är gjorda med trumloopar. En del overdrive och kompressor.
Egghuvud Posted February 23, 2005 Posted February 23, 2005 Okej. Det kanske kan vara förklaringen. Det låter lite otajt på något sätt.
kenjoswe Posted February 24, 2005 Author Posted February 24, 2005 Konstigt tomma trummor, frånvarande bas, överreverbererat.... Bättre nu då? /Kent J.
Guest maxmaxmax Posted February 24, 2005 Posted February 24, 2005 jodå, en del snygga harmonier och bra sång - förutom svengelska uttal. Bra dynamik i låten. fast man vet inte om dina rockriff och solon är ironiska. Iochförsig har jag svårt att ta rock på allvar i allmänhet.
kenjoswe Posted February 24, 2005 Author Posted February 24, 2005 jodå, en del snygga harmonier och bra sång - förutom svengelska uttal. Bra dynamik i låten. fast man vet inte om dina rockriff och solon är ironiska. Tack ska du ha! Trevligt att få synpunkter på det musikaliska innehållet. Ofta handlar synpunkter, i för hög grad, om tekniska spörsmål. /Kent J.
Recommended Posts