Jump to content
Annons

Prylnördar i alla länder förenen eder!


Baroness (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Inte så länge till. Senast på måndag är nästan allt rensat och flyttat till off topic.

mm. ingen högoddsare.

...<ANMäL> -knappen är av något tekniskt skäl försvunnen (!) nu ett tag, men det går att skicka ett PM till mig eller annan moderator om man finner skäl till det. Så har skett kring denna tråden.

Jag stänger tråden tills jag ids städa. Kanske om en kvart, kanske senare. Trist.

***

Sen är det så här grabbar: Det där med OFF TOPIC-avdelningen är ingen dum idé, när det kommer till exempelvis privata relationsdramor. PM funkar oxå.

***

Hej Baroness. Välkommen.

/Bengan

Moderator

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Baroness (oregistrerad)

Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket totalt nederlag för hela forumet... Här kommer någon och vill hänga med andra tekniknördar, men bara för att hon är tjej och har en vacker profilbild så blir det ett rent sjuhelvetes hallå och halva forumet bär sig åt som om de precis hamnat i puberteten eller aldrig sett en kvinna förut, så till den milda grad att hon fullt förståeligt till slut lämnar forumet. Så jääääävla pinsamt...

Jag har varit på väg härifrån själv ett par gånger pga av allt tjafsande här, men det har tar verkligen priset.

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig.

Nej kom igen nu, allt är inte vad det verkar, jag tex skulle verkligen vilja höra mer av det du gjort för det enda exemplet du la upp som försvann (?) var ju superbra!!!

Let's make some music*

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig.

Kör på bara! Idioter finns det i alla former och även här. I en mer saklig tråd känns även risken för gubbsjuka mindre. Det kanske är svårt att tro, men det finns en hel del trevligt folk som kan oerhört mycket inom det här området. Giv dessa användare en chans i alla fall och hoppas du har överseende med alla mer eller mindre konstiga människor här (jag räknas säkerligen till denna skara).

Ha det och lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen och hoppas att du kommer trivas! Patetisk tråd för övrigt. Någon admin borde ha möjligheten att:

1. Varna eländet så att detta syns i statistiken under "antal inlägg" vid avataren. Där står istället "antal varningar och/eller avstängningar" . När man fått 2-3 varningar kan man bli avstängd under en tid.

2. Stäng av eländet direkt, utan varning, under en viss tid, så att de lär sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Det här bevisar en intressant sak, att musiken kommer i andra hand och artisten/personen i första hand. Det är därför så mycket jävla skitmusik slinker igenom och höjs till skyarna fast folk egentligen bara av nån anledning blir besatta av personen.

äsch, en sanning med modifikation. hur många av metallicas fans tycker om lars?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...