Jump to content
Annons

Prylnördar i alla länder förenen eder!


Baroness (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

? Varför skulle jag inte vara jag ?

Vem vet vem vem är om man säger så på ett forum...jag kanske är den riktiga Emma?!?

Skämt åsido du är den du är och som jag frågade redan tidigare så vore det kul att höra dina alster, ditt spel och din röst, som flera säger så behövs det mer tjejer/kvinnor här och i mitt fall föredrar jag kvinnliga röster på både leadsång och körer när jag gör låtar!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen Emma/Baroness eller vem du nu är ;-) Hade du något du kunde visa eller skicka i musikväg, vore kul att höra som sagt!

🙂

Med tanke på denna uppmaning tog jag för givet att det fanns ett otal alster/filer med Florian, och klickade mig dit där de finns på hans sida. Men nej, ingenting? Kuriöst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Iternity (oregistrerad)

16 horsepower, Ani DiFranco, Mark Lanegan och Bonnie Prince Billy

Vilken fet lineup! HEJ och välkommen säger jag bara!

Och fan vilken go låt du la upp, ta bort citationstecknen du sätter omkring sjunger. Skitbra ju, diggar den trasiga gitarren stenhårt också. Helt rätt.

Hoppas att du inte skräms iväg av snuskmartin bara, vi vill höra mer!

//Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Iternity (oregistrerad)

Martin: Om jag varit Baronessan hade jag förlåtit dig. Nu verkar du mycket gulligare. 🙂 Jag hoppas också att Emma är lika badass som hon verkar. Diggade låten hon la upp stenhårt, vi vill höra mer!

//Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...