Jump to content
Annons

Prylnördar i alla länder förenen eder!


Baroness (oregistrerad)

Recommended Posts

Baroness (oregistrerad)

Tja!

Jag heter Emma och sitter fast i studionördandet. Jag försöker lära mig så mycket jag bara kan om ljudteknik, och hoppas att ni kan hjälpa mig med att komma vidare! Jag sitter med Pro Tools 9, efter att ha arbetat i Cubase i några år. Jag spelar lite gitarr, bas och sjunger ibland (försöker dock bli bättre). Jag lyssnar jättemycket på 16 horsepower, Ani DiFranco, Mark Lanegan och Bonnie Prince Billy, och det är åt det hållet jag vill att mina produktioner ska gå. Jag gillar att spela in akustisk gitarr, piano och sång.

Nu när jag är medlem så ska det bli kul att lyssna igenom vad ni andra har lagt upp!

Hej hej!!

/Emma

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Du, jag har två storebrorsor så jag kan ta hand om mig själv, lämna hanteringen av gubbsen till mig 😉

Du får gärna hantera en gubbe som mig. 😛 Och välkommen hit. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Baroness (oregistrerad)

Tack alla. Får nog gräva djupt efter information här, med tanke på hur trådarna ser ut, men det är ju ändå skönt med det svenska språket som omväxling (hänger mest på gearslutz, men det är så himla stort).

Link to comment
Dela på andra sajter

Är numera inte ens i närheten av mina forna glansdagar som Prylnörd DeLuxe, men hälsar dig välkommen ändå, Baroness. Det är lite rörigt att hitta här och det tjafsas ibland lite för mycket, men det är du säkert redan van vid från Gearslutz 🙂

Ani DiFranco? Sweet.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Jag gillar prylar både virtuella/digitala och sånt som låter på riktigt. Hittade två bildtelefoner i brorsans flyttlass kan det va av intresse typ en femhundring styck 😄 Visiophone Leadtek LR8882 = good stuff tror jag i alla fall dvs om man inte har Skype redan men ändå 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Baroness (oregistrerad)

Haha, här är man borta typ en dag liksom!! Och sluta bete er som ett gäng lumpare, ni är ju fan pinsamma! Som nån var inne på så har jag en hel del annat att göra än att hänga här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...