Guest fregrit Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Köpte nyligen ett M-audio delta 1010LT som jag kör sonar 4 på. kortet har ju 10 in och 10 ut, men jag tycker det känns lite jobbigt att hålla reda på allt. Speciellt eftersom att när jag kör med ASIO drivrutinen ser man 5 ingångar med left och right. Jag vill att dom ska vara nummrerade typ 1,2,3,4 osv.. Är det nån som vet om man överhuvudtaget KAN döpa om ingångarna? Vore ju även lämpligt att ha DI-box, Mic1 osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fregrit Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Ingen som har nån aning eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
punkrockdude Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Jag vet att du i Cubase SX 2 kan döpa om dem och göra vilka inputkombinationer i grupper som du vill. Jag tror även att du kan döpa om dem i Samplitude. Men att direkt i ljudkortsinställningarna döpa om dem vet jag ej ifall det går. MvH Rickard Gerthsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 ...och även i Tracktion. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts